فضاسازی گسترده شهر ارومیه برای ایام محرم

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه گفت: در میدان‌ها و چهارراه های شهر ارومیه، ۳۰۰ پرچم مشکی مرتبط با ایام محرم و صفر و ۱۷ اِلمان نصب شده است.

به گزارش ایمنا، علی شایگان اظهار کرد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه به عنوان متولی فضاسازی مناسبتی در سطح شهر، بر خود وظیفه می‌داند با نصب پرچم‌های عزا در عزاداری‌های این ایام سهیم باشد.

وی با بیان اینکه در معابر و میادین پرتردد و بزرگ شهر با ایجاد فضای معنوی مناسب برای عزاداری امام حسین (ع)، پرچم و ریسه‌های مشکی نصب شده است، تصریح کرد:  ۳۰۰ پرچم مشکی مرتبط با ایام محرم و صفر و ۱۷ المان در میدان‌ها و چهارراه‌های شهر نصب شده است و همچنین ۱۲ میدان اصلی شهر با ریسه مشکی و در ۳۰ نقطه شهر با  ۷۰ طاقه کتیبه ماه محرم سیاه‌پوش شده است.

شایگان با اشاره به اهدای پرچم، ریسه و کتیبه ماه محرم به مساجد، گفت: به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم به ۶۰ مسجد و پایگاه، پرچم، ریسه و کتیبه مشکی اهدا شده است.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه اضافه کرد: همچنین ۱۰۰ عدد پروژکتور به مساجد و هیئت‌های مذهبی به صورت امانت واگذار شده است.

کد خبر 388467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.