۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۷
تیم عادل صدرنشین شد

تیم عادل فردوسی‌پور با حضور در چهارمین دوره رقابت‌های جام اصناف و حِرَف که به همت سازمان ورزش شهرداری تهران با ۹ امتیاز صدرنشین شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، تیم فوتبال رسانه ورزش به کاپیتانی عادل فردوسی پور با حضوردر چهارمین دوره رقابت‌های جام اصناف و حِرَف که به همت سازمان ورزش شهرداری تهران در حال برگزاری است، پس از گذشت پنج هفته از آغاز رقابت‌ها، با کسب ۹ امتیاز صدر نشینی را از آن خود کرد.

مسابقات یاد شده، با حضور ۱۰ تیم متشکل از اصناف مختلف همچون وکلا، پزشکان، پلیس راهور و ... از ۱۷ مرداد ماه هم‌زمان با روز خبرنگار در مجموعه ورزشی شهید شیرودی آغاز و تا پایان مهرماه ادامه خواهد یافت.

تیم رسانه ورزش تاکنون با کسب ۹ امتیاز صدرنشین جدول رقابت‌ها بوده و تیم سازمان ورزش با یک بازی کم‌تر، در جایگاه سوم جدول قرار دارد.

مجید رباطی سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران، برگزاری مسابقات یاد شده را اقدامی نیکو در راستای فراگیر کردن ورزش بین اقشار و گروه‌های مختلف اجتماعی خواند و افزود: ما به شعار تهران، شهری برای همه، باور داریم و بر اساس این باور و نیز رسالت ذاتی سازمان ورزش مبنی بر لزوم  توسعه ورزش همگانی، برگزاری رقابت‌های مختلف را در دستور کار قرار دادیم.

وی ادامه داد: حضور چهره‌های شاخص ورزشی در مسابقات و فعالیت‌های مختلف، به نوعی فرهنگسازی در عرصه ورزش و فرصتی مغتنم برای تبدیل تهران به شهری ورزشی با شهروندانی ورزشکار، محسوب می‌شود.

کد خبر 388440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.