هند هم حریف ایران نبود

تیم ملی والیبال ایران در دور دوم مسابقات قهرمانی آسیا هند را نیز در سه ست متوالی برد تا به راحتی به دور بعدی مسابقات صعود کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی والیبال ایران پس از باخت غیر منتظره مقابل استرالیا و صعود به دور دوم رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا، روز گذشته مقابل چین قرار گرفت و بدون مشکل خاصی این تیم را در سه ست متوالی شکست داد تا آرامش به اردو برگردد.

در دومین مسابقه از دور دوم رقابت‌ها عصر امروز _۲۷ شهریورماه_ تیم ملی والیبال ایران با ترکیب سیدمحمد موسوی، علی‌ شفیعی، میلاد عبادی‌پور، پوریا فیاضی، امیرحسین اسفندیار، پوریا یلی و محمدرضا حضرت‌پور مقابل هند قرار گرفت تا دومین بازی خود را در این مرحله برگزار کند.

ست اول (ایران ۲۵_ هند ۱۶): در این دیدار هواداران بیشتری نسبت به روزهای گذشته در سالن حاضرند و بانوان نیز از نزدیک شاهد این بازی هستند. ایران شروع کننده بازی بود و با سرویس هدف دار قائمی اولین امتیاز به دست آمد. دفاع مدافعان هند مقابل یلی بازی را در امتیاز دو برابر کرد. پاس خوب پاسور تیم هند این تیم را یک امتیاز پیش انداخت، اما بازیکنان ایران خیلی سریع برتری را دوباره به دست آوردند و با اختلاف چهار امتیازی به سود ایران اولین وقت استراحت فنی رغم خورد.

دراگان میهایلوویچ سرمربی کهنه کار هندی‌ها می‌داند کار سختی دارد و با آرامش نظاره گر بازی است. برتری چهار امیتازی ایران تا میانه‌های ست ادامه داشت و بازیکنان جوان ایران بدون مشکل امتیاز کسب کردند تا در وقت استراحت فنی دوم اختلاف به شش امتیاز برسد. سرعت تیم ایران تمرکز بازیکنان هند را کاملا به هم ریخته بود و این ست با برتری ۹ امتیازی ایران پایان یافت.

ست دوم(ایران ۲۵_ هند ۲۱): در ابتدای ست اشتباه قائمی امتیاز اول را به هندی‌ها داد، اما خیلی زود بازیکنان ایران پاسخ دادند و تیم ملی ایران زودتر از حریف به امتیاز هشت رسید. بازی برتر ایران ادامه داشت و با  سرویس‌های دقیق و آبشارهای دیدنی هندی‌ها به توپ بسته شدند. وقت استراحت فنی دوم نیز با رسیدن ایران به امتیاز ۱۶ و برتری مطلق تیم ملی به دست آمد.

پس از وقت استراحت فنی‌ها هندی‌ها کمی بهتر بازی کردند و با وقفه‌های مفید میهالوویچ این تیم توانست کمی فاصله را کاهش دهد. کسب امتیاز ۱۴ برای هند  باعث شد تا کولاکویچ درخواست وقت استراحت کند. در ادامه بازی بهتر هند نسبت به ست‌ قبل کافی نبود و ایران با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ پیروز این ست شد.

ست سوم (ایران۲۵ _ هند۲۱): تیم هند که در اواخر ست قبل بازی خوبی را ارائه کرد و بازیکنان ایران را به زحمت انداخت، در این ست نیز امتیاز اول و دوم را کسب کرد و به برتری رسید. اما این برتری دوامی نداشت و تیم ایران با اختلافی یک امتیازی وقت استراحت فنی اول را رغم زد. در ادامه هند پایاپای با ایران پیش آمد و دو تیم در امتیاز ۱۱ برابر شدند. سپس با بازی خوب بازیکنان ایران و اشتباهات هندی‌ها بار دیگر ایران پیش افتاد و اختلاف به چهار امتیاز رسید.

در ادامه هر امتیاز ایران با پاسخی از هندی‌ها روبرو شد، اما همچنان اختلاف امتیاز پابرجا ماند و تیم ملی کشورمان با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ و بدون مشکل خاصی هند را نیز شکست داد.

کد خبر 388428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.