صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران از زیان خارج و سودآور شد

اجرای طرح ساماندهی موسسه صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران به بار نشست و با اصلاح ساختارهای مالی، شفاف سازی قراردادها و تعهدات طرف‌های تجاری، زیان انباشته گروه موسسه سرانجام به "سود انباشته" تبدیل شد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی موسسه صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران، صورت‌های مالی صندوق ذخیره کارکنان در سال‌های ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۶ همواره با عدم اظهار نظر بازرس و حسابرس قانونی و یا اظهار نظر مردود رو به رو بوده است.

این در حالی است که از ابتدای بهمن ماه سال ۱۳۹۶ و اجرای طرح ساماندهی گروه موسسه، تثبیت دارایی‌ها و وصول مطالبات، صورت‌های مالی گروه در مجمع سال ۱۳۹۷ مورد تایید و تصویب قرار گرفت.

بر اساس این گزارش زیان انباشته گروه موسسه صندوق ذخیره که تا پایان سال ۱۳۹۶ روند صعودی داشت با تغییر راهبردها و سیاست‌های کلان و همچنین تلاش‌های بی وقفه در پایان سال ۱۳۹۷ به "سود انباشته" تبدیل شد.

این گزارش حاکی است با شفاف سازی و تصویب صورت‌های مالی سال گذشته موسسه صندوق ذخیره کارکنان، هیئت امنا روند ساماندهی و فعالیت موسسه را مورد تیئید قرار داد و هیئت مدیره موظف به اجرای راهبردهای جدید و برنامه ریزی های لازم در این راستا و همچنین تصمیمات کمیته صیانت از دارایی‌ها شد.

کد خبر 388412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.