سپاهان و دبل قهرمانی/ رشید رفیق ماست

پانصد و هفتاد و چهارمین شماره "صدای سپاهان" به عنوان رسانه الکترونیک هواداران و یاران سپاهانی و هفدهمین شماره "سبز سبزم" رسانه سبزدلان و هواداران باشگاه ذوب آهن به عنوان کاری از گروه"فوتبال به وقت اصفهان منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "پازل سپاهان برای قهرمانی کامل است" عنوان اصلی رسانه "صدای سپاهان" است که به نقل از حمید بابایی گلر پیشکسوت فوتبال ایران و اصفهان بیان شده است.
وی سپاهان امسال را مدعی اصلی قهرمانی در هر دو جام جذفی و لیگ عنوان کرده و اظهار کرد: هرچند لیگ امسال مدعیان قدرتمندی دارد ولی من شرایط سپاهان را باتوجه به نقل و انتقالات موفق و شرایط آماده سازی و حمایت کامل کارخانه فولاد مبارکه بهتر از سایر مدعیان می بینم.

"حمله سرمربی سپاهان علیه اعتیاد" دیگر عنوان این رسانه الکترونیک است که خبرحضور امیر قلعه نویی در نشست صمیمی با دکتر مومنی دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر و جمعی از پیشکسوتان و قهرمانان ملی ورزش با هدف هم اندیشی در حوزه پیشگیری از اعتیاد را می دهد.

"سعید آذری از سپاهانی ها قدردانی کرد" و "کلا دو اخطار فنی در عمرم گرفتم" عناوین پایانی "صدای سپاهان" است.

"رشید رفیق ماست ولی تیمشو می بریم" عنوان اصلی رسانه "سبز سبزم" است که به نقل از قاسم حدادی فر کاپیتان تیم ذوب آهن در آستانه دیدار برابر تراکتورسازی بیان شده است. وی دیدار برابر تراکتور را حساس و خوب عنوان کرده و اظهار کرد: با توجه به اینکه من و بسیاری از بازیکنان ذوب آهن سابقه بازی در تراکتور را داشته ایم این دیدار جذابیت و حساسیت های بیشتری پیدا کرده است.ضمن آنکه در درون دروازه تراکتور رشید قرار دارد که خیلی دوستش داریم، اما تیمش را خواهیم برد چرا که به سه امتیاز این دیدار احتیاج داریم.

" ماموریت حساس پیش روی مدیر عامل ذوب آهن" دیگر عنوان این رسانه است که بار دیگر اشاره به اتمام دوران خدمت سه بازیکن سرباز ذوب آهن در تاریخ ١٩ شهریور ماه دارد و با توجه به دیدار ٢٤ شهریور برابر تراکتور اکنون مهم ترین ماموریت دکتر جواد محمدی را در پست جدید اخذ مجوز بازی این سه بازیکن در لیگ برتر و دیدار برابر تراکتور می داند.

"جدایی محمد باقر؟ نه اصلا" عنوان پایانی رسانه سبزدلان اصفهانی است که با توجه به نیمکت نشینی محمد باقر صادقی در دیدار برابر پارس شایعاتی مبنی بر جدایی این دروازه بان از ذوب آهن مطرح شد که سرپرست این تیم چنین شایعه ای را رد کرد.

کد خبر 388409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.