معایب فولادشهر یک بار برای همیشه رفع خواهد شد/ ذوب‌آهن در فوتبال بانوان تیم‌داری می‌کند

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن گفت: مدیرعامل کارخانه در نظر داشت تیم باشد که در جلسه دیروز به این نتیجه رسیدیم که تیم فوتبال بانوان را داشته باشیم و از شنبه برای بستن تیم تلاش خواهیم کرد.

احمد جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با وضعیت تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن اظهار کرد: اولویت نخست باشگاه به  خصوص در بانوان اخلاق مداری و بحث فرهنگی است، قبل از واژه ورزشی در نام باشگاه کلمه فرهنگی آمده که آن را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم و به هر قیمتی قهرمانی یا نایب قهرمانی نمی‌خواهیم. مدیرعامل کارخانه در نظر داشت تیم باشد که در جلسه دیروز به این نتیجه رسیدیم تیم فوتبال بانوان را داشته باشیم تا فعالیت خود را از شنبه برای بستن تیم انجام دهند.

وی با بیان اینکه روز گذشته با مدیر کارخانه ذوب‌آهن، عوامل و اداراتی که نیاز است در امر تکمیل ورزشگاه فولادشهر به ما کمک کنند جلسه‌ای مشترک داشتیم، تصریح کرد: در این جلسه پس از تبادل نظرات  یزدی زاده دستور داد از امروز برای حل مشکلاتی که در فولادشهر وجود دارد اقدام کنند که اعتبارات خوبی هم در نظر گرفته‌ شده است.

معایب ورزشگاه فولاد شهر یک بار برای همیشه رفع می‌شود

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن افزود: در آینده نزدیک معایب جزئی ورزشگاه فولادشهر یک‌بار برای همیشه حل خواهد شد.

جمشیدی در خصوص تیم فوتبال آقایان ذوب‌آهن، خاطرنشان کرد: بازیکنان تمریناتی خوب و باروحیه شادی را دنبال می‌کنند، به این تیم امید داریم و مطمئن هستیم که در بازی‌های آینده نتایج خوبی خواهند گرفت. مشکلی در کادر فنی و بازیکن نداریم با همین کادر به مسابقات ادامه می‌دهیم و در آخر فصل جایگاه مناسبی کسب خواهیم کرد.

ذوب آهن پتانسیل  کسب مقام اول تا سومی لیگ برتر فوتبال را دارد

وی با اشاره به اینکه هدفگذاری تیم فوتبال آقایان کسب مقام اول تا سوم جدول است، تأکید کرد: با توجه به پتانسیل تیم جایگاه آن را اول تا سوم جدول لیگ برتر می‌بینیم.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن در رابطه با سخنان خرمگاه در رابطه با ضعیف شدن روحیه بازیکنان بعد از رفتن آذری در کنفرانس خبری بعد از بازی با سایپا، گفت: منظور خرمگاه این بود که مدتی با آذری کار کردند و ارتباطی صمیمانه داشتند؛ بعد از جدایی آذری قبل از اولین بازی ذوب آهن، مثل شوک بود که قبل از بازی شوکی بود که به آن‌ها وارد شده اما در حال حاضر تیم به شرایط عادی برگشته است، محمدی مدیرعامل جدید باشگاه در محل تمرین بازیکنان حضور پیدا کرد و با بازیکنان صحبت کرد و مشکل خاصی نداریم. در باشگاه هیچکس مخالف تغییر نیست و همه باید کار خودشان را انجام دهند.

جمشیدی دلایل صحبت نکردن مدیرعامل جدید ذوب آهن با رسانه ها را مشخص کرد و گفت: به دلیل اینکه باشگاه سخنگو مشخص کرده است، ایشان صحبتی نمی‌کنند و در بعضی مواقع اگر نیازی باشد حتماً مصاحبه خواهند کرد. مسائل کلان باشگاه و اتفاقاتی که رخ می‌دهد از طریق سخنگو بیان می‌شود و صحبتی هم که انجام می‌دهم با هماهنگی است و تنها حرف من نیست.

می خواهیم مشکلات هواداران را رفع کنیم

وی با اشاره به اینکه یکی از اهدافی که دنبال می‌کنیم رفع مشکلات هواداران است، تصریح کرد: هفته آینده با حضور مدیرعامل باشگاه جلسه‌ای با هواداران داریم تا چه مشکلاتی دارند حل کنیم.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن با بیان اینکه صادقی دروازه‌بان خوبی است، خاطر نشان کرد: مشکلاتی پیش آمده که فقط بحث فنی نیست و صادقی از لحاظ روحی و روانی با مشکل مواجه شده است. او در یکی از بازی های آسیایی موفق شد بهترین بازیکن زمین شود که منصوریان می تواند از او به خوبی استفاده کند.

جمشیدی در رابطه با بازی دوستانه سپاهان در فولادشهر، اظهار کرد: باشگاه سپاهان به علت اینکه زمین نقش جهان آماده نبود از ما درخواستی داشت و ما هم پذیرفتیم. دو باشگاه باید با هم تعامل داشته باشند شاید روزی ما احتیاج داشتیم  که از ورزشگاه نقش جهان استفاده کنیم، هر کمکی از دستمان بربیاید برای سپاهان انجام می دهیم و این تعامل دوطرفه است.

کد خبر 388406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.