اعتراض تان وارد نیست

دویست و هشتاد و ششمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "نه قرمزم نه آبی" عنوان اصلی این رسانه است که در گفت و گو با سعید آذری بیان شده است. وی شایعه مدیرعاملی  خود در استقلال را نه تایید کرده و نه تکذیب و اظهار کرد: طرفدار هیچ تیمی نیستم تنها سبز سبزم ریشه دارم. آذری ادامه داد: با دو تیم مذاکراتی داشته ام اما عجول نیستم و تا امشب تیم جدید خود را اعلام می کنم.

"حال و احوال این روزهای کی روش و برانکو" دیگر عنوان این رسانه است که به بررسی شرایط متفاوت این دو مربی پس از خروج از ایران پرداخته و در این بین وضعیت کی روش را با توجه به آمار پیروزی ٧٥ درصدی در مسابقات بهتر از برانکویی عنوان می کند که هر روز شایعات اخراجش از روزنامه های الاهلی با توجه به نتایج به دست آمده به گوش می رسد.

"اعتراض تان وارد نیست" دیگر عنوان این رسانه الکترونیک است که به نقل از سایت خبر ورزشی آمده و اشاره به عدم حضور قلعه نویی در جلسه مشترک مربیان لیگ با سرمربی تیم ملی به نشانه اعتراض به دعوت نکردن پیام نیازمند دارد. در این مطلب رفتار قلعه نویی را اشتباه خوانده چرا که کسی نمی تواند در نظر سرمربی تیمی دخالت کند، همانگونه که کسی نمی تواند به سرمربی تیم سپاهان بگوید که چرا مثلا از محسن مسلمان در ترکیب اصلی تیم استفاده نمی‌کند. نباید به سرمربی تیم ملی نیز اعتراضی این چنینی که نوعی یادگیری مسیر اشتباه اعتراض به شاگردانشان هست وارد کرد.

"قرار نیست باقر را از دست بدهیم" عنوان پایانی این رسانه الکترونیک است.

برای مشاهده صفحه های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 388402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.