اجرای تعزیه شبانه در پیاده‌راه میدان امام‌خمینی(ره) همدان

شهردار همدان گفت: مراسم تعزیه‌خوانی شبانه در پیاده‌راه میدان امام خمینی(ره) با حضور اساتید برتر کشوری در دهه نخست محرم برگزار می‌شود.

عباس صوفی در گفت‌وگو با خببرنگار ایمنا از آمادگی کامل شهرداری همدان برای استقبال از تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد و اظهار کرد: به منظور باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع) اقدامات متنوعی از سوی مدیریت شهری همدان در این باره صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: آذین‌بندی و سیاه‌پوش کردن میادین اصلی و تقاطع‌های غیر هم‌سطح شهر، اجرا و نصب نمادهای حسینی و عاشورایی در مناطق مختلف شهری، تعزیه‌خوانی، استقرار ایستگاه‌های صلواتی، قرائت مراسم پرفیض زیارت عاشورا در فرهنگ‌سراهای شهرداری، برپایی و اقامه نماز ظهر عاشورا در بوستان‌های شهر و پیاده‌راه میدان امام‌(ره) از جمله اقداماتی است که در دهه نخست محرم امسال در شهر همدان در حال انجام است.

شهردار همدان ادامه داد: مراسم تعزیه‌خوانی شبانه در پیاده‌راه میدان امام خمینی(ره) با حضور اساتید برتر کشوری در دهه نخست محرم برنامه‌ریزی شده که با استقبال پرشور مردم همراه بوده است، علاوه بر این موضوع در سه نگارخانه "نگاه نو"، "پرواز" و "عین‌القضات همدانی" نیز نمایشگاه عکس با موضوع محرم برپا شده است.

کد خبر 388376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.