فرصتی با طعم سن ایچ/ مصطفوی محکوم به برد

هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال کشور با هفت دیدار همزمان در شهرهای مختلف پیگیری خواهد شد که در مهمترین آن‌ها سن ایچ میزبان گیتی پسند خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال با هفت دیدار هم زمان جمعه -۱۵ شهریورماه- از ساعت ۱۸ آغاز و پیگیری خواهد شد. هایپرشهر با تغییر کادر فنی نتوانست هفته گذشته نتیجه قابل قبولی کسب کند و پنج بر سه مغلوب سوهان محمد سیما شد؛ در هفته یازدهم در سالن تختی شاهین شهر میزبان مقاومت البرز خواهد بود. گیتی پسند هفته پیش توانست با نتیجه پرگل چهار بر یک ستارگان ورامین را در اصفهان شکست دهد تا ورامینی ها دست خالی به خانه برگردند و در هفته یازدهم باید در ساوه میهمان سن ایچ باشد تا یکی از حساس ترین دیدارهای این فصل رقابت ها در هفته یازدهم بین تیم های اول و دوم جدول برگزار شود.

اولین دیدار سرمربی موقت در خانه

تیم هایپرشهر که در پایان هفته نهم دست به کار جسورانه ای زد و سعید رستمی را برکنار و مصطفوی را به جای وی گمارد حال و روز خوشی ندارد و از ده بازی گذشته فقط توانسته با هشت امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به آذرخش بندرعباس در جایگاه ۱۳ ام جدول قرار گیرد.

مقاومت البرز نیز هفته گذشته بدلیل حضور تیم مس سونگون در مسابقات باشگاه های جهان استراحت کرد و شاگردان کشاورزی در حال حاضر با ۱۰ امتیاز از ۹ بازی در رده ۱۱ جدول رده بندی قراردارند. تیم داوری این دیدار از مرتضی شعبانی، هادی ترابی، حسینعلی محمدنژاد و محمد تیموری تشکیل شده است و عبدالکریم سیستانی نیز به عنوان ناظر در این دیدار حضور خواهد داشت.

فرصتی با طعم سن ایچ

گیتی پسند در این فصل سیاستی متفاوت از فصل های پیش را مدنظر قرار داده و برعکس همیشه بنظر می رسد تا قبل از مرحله پلی آف فقط قصد دارد حضور خود را در مرحله حذفی قطعی کند تا در مرحله حذفی حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. گیتی پسند با ۱۹ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد. دیدار گیتی پسند و سن ایچ شاید بهترین موقعیت برای گیتی پسند باشد تا خود را به صدر جدول برساند.

 سن ایچ ساوه امسال با حضور اصغری مقدم در راس کادر فنی دست به کار بزرگی زده و با حضور پر قدرت در هفته های گذشته نشان داد رقیب دست و پا بسته ای نخواهد بود. سنگربان سن ایچ حسینی دروازه بان دوم و سابق گیتی پسند است که این روزها سنگربان تیم صدر جدولی سن ایچ شده است و در دیدار این هفته باید مقابل تیم سابقش بازی کند. سن ایچ هفته گذشته در مقابل شاهین کرمانشاه با تساوی یک بر یک متوقف شد تا در پایان هفته دهم با ۲۰ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار بگیرد.

برنامه دیگر دیدار ها هفته ۱۱ لیگ برتر فوتسال به شرح زیر خواهد بود:

جمعه ۱۵ شهریور _ همه دیدارها از ساعت ۱۸

شهروند ساری – آذرخش بندرعباس

ستارگان ورامین – اهورا بهبهان

ملی حفاری – سوهان محمدسیما قم

سن ایچ ساوه – گیتی پسند اصفهان

هایپر شهر شاهین شهر – مقاومت شهرداری البرز

فرش آرا مشهد – شاهین کرمانشاه

مس سونگون ورزقان – لبنیات ارژن شیراز

کد خبر 388366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.