ضبط رادیویی نمایشنامه "ملاقات بانوی سالخورده" به پایان رسید

ضبط رادیویی نمایشنامه "ملاقات بانوی سالخورده" به سفارش موسسه نوین کتاب گویای تهران، توسط هنرمندان و هنرآموزان گروه تئاتر شهرزاد در اصفهان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هاله رنجبر کارگردانی و میلاد فتوحی، تهیه کنندگی و مدیریت پروژه این نمایشنامه رادیویی را بر عهده داشته اند. نمایشنامه "ملاقات بانوی سالخورده" توسط "فریدریش دورنمات" به نگارش درآمده و با ترجمه حمید سمندریان به چاپ رسیده است.                                                                

بیژن گنجعلی، جهانگیر نکویی، شهاب غزالی، هاله رنجبر، امیر دردشتی، رامین ربیعی، بهنام محسنی، پونه خامین، رها شیرانی، شکیلا نصری نژاد، محمد امین پور، دانیال عطریان، دانیال ناظمی، فیروزه محمدی، علی همدانی، میلاد ترابی و صادق رضازاده به عنوان نقش خوان در این پروژه با رنجبر همکاری داشته اند.                                               

هاله رنجبر که فارغ التحصیل رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره اصفهان است، در خصوص کارگردانی این نمایشنامه رادیویی به ایمنا می‌گوید: از سال ۹۷ تاکنون این سومین اثر صوتی است که کارگردانی می‌کنم. برای ضبط هر نمایشنامه، هفت جلسه تمرین فشرده لازم است و ضبط آن یک روز کامل زمان می برد. 

وی ادامه داد: خوشحالم این فرصت را برای علاقمندان به نمایشنامه که فرصت مطالعه ندارند، ایجاد می کنیم تا با گوش دادن به نسخه صوتی آن، لذت ببرند.

گفتنی است موسسه نوین کتاب گویا اولین موسسه ای است که به طورتخصصی در ایران به کار تولید و انتشار کتاب گویا می پردازد و تاکنون بیش از ۶۰۰ عنوان کتاب در این موسسه با اجازه رسمی و قرارداد با ناشران مختلف، تولید شده است. در تمام این آثار تلاش شده تا از هنر گویندگان و آهنگسازان حرفه ای استفاده شود.                                                         

این موسسه تاکنون ضبط تعدادی از نمایشنامه های صوتی خود را به گروه تئاتر شهرزاد در اصفهان و به سرپرستی شهاب غزالی، با توجه به پتانسیل های این گروه در امر بازیگری و کارگردانی سپرده است.                                

کد خبر 388364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.