قیمت کیف مدارس از ۳۰ تا ۱۵۰ هزار تومان متغیر است

رئیس اتحادیه سراجان اصفهان گفت: قیمت کیف مدارس برای دانش آموزان مقطع ابتدایی و دبیرستان از ۳۰ هزار تومان شروع می شود و بهترین اجناس موجود در بازار را نیز می توان با قیمتی کمتر از ۱۵۰ هزار تومان تهیه کرد. 

فلاح خرم آرایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به نزدیک شدن به ایام بازگشایی مدارس در مهرماه، اظهار کرد: وضعیت خرید و فروش در بازار کیف و کفش اصفهان مناسب است و مشکل جدی برای فروشندگان و خریداران وجود ندارد. 

وی با بیان اینکه بازار فروش کیف رونق خود را از دست داده بود، افزود: باتوجه به نیاز جامعه به خرید کیف در آستانه ایام اربعین و بازگشایی مدارس رونق به بازار کیف اصفهان برگشته است اما میزان فروش همچنان چشمگیر و قابل توجه نیست.

رئیس اتحادیه سراجان اصفهان با بیان اینکه حجم واردات کیف به کشور تا حد زیادی کاهش یافته است، خاطر نشان کرد: حدود ۹۵ درصد از کیف های موجود در بازار تولید داخل است و کیف خارجی و چینی به ندرت در بازار اصفهان پیدا می شود.

خرم آرایی اضافه کرد: قیمت ها در بازار کیف حق انتخاب بر اساس میل و رغبت را از مشتری گرفته است و مشتریان با توجه به بودجه شان به انتخاب کیف می پردازند.

کد خبر 388349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.