توجه به بهداشت و غذای سگ‌های بلاصاحب در بندرعباس

رئیس کمیسیون خدمات شهری‌شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: در تلاشیم که وضعیت نگهداری سگ ها در سایت محل نگهداری مورد نظر باز نیز بهبود یابد تا سگ‌های جمع آوری شده در مراحل جدید جمع آوری از غذا و بهداشت مناسب بهره مند شوند.

به ‌گزارش خبرنگار ایمنا، آبتین امیری درباره وضعیت ساماندهی سگ‌های بلاصاحب در بندرعباس اظهار کرد: روال جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب در شهر بندرعباس ادامه خواهد یافت و تا رسیدن به نقطه مطلوب این سگ‌ها از سطح شهر جمع آوری خواهند شد.

وی با بیان اینکه مدیریت جمع آوری سگ‌های بلاصاحب با سازمان پسماند شهرداری است، ادامه داد: تاکنون حدود دوهزار سگ از سطح شهر بندرعباس جمع آوری شده و در این امر وضعیت رعایت بهداشتی مورد توجه بوده است؛ اگر قرار است این روند سازنده ادامه یابد، باید به لحاظ اعتباری و سخت افزاری حمایت بیشتری برای توسعه آن صورت گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس تصریح کرد: در تلاش هستیم که وضعیت نگهداری سگ‌ها در سایت محل نگهداری مورد نظر باز نیز بهبود یابد تا سگ‌های جمع آوری شده در مراحل جدید جمع آوری از غذا و بهداشت مناسب بهره مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: فقدان پیمانکاران متخصص و باتجربه در حوزه جمع آوری و نگهداری سگ‌ها بزرگترین مشکل در این خصوص است که تاکنون تلاش شده با افزایش نظارت این خلا تا حد زیادی پر شود.

کد خبر 388342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.