میدان ورودی ناحیه منفصل شهری ننله در سنندج آماده بهره برداری است

شهردار سنندج از اتمام عملیات احداث میدان ورودی ناحیه منفصل شهری ننله خبر داد.

به گزارش ایمنا، حشمت‌الله صیدی با بیان اینکه میدان ورودی در ناحیه منفصل شهری ننله تکمیل و آماده بهره‌برداری است، اظهار کرد: عملیات احداث میدان ورودی ناحیه منفصل شهری ننله واقع در مسیر ورودی سنندج- مریوان در سال ۹۱ آغاز شده بود.

وی ادامه داد: عملیات احداث این میدان به دلیل مشکل معارض چندین سال متوقف شده بود که این شهرداری در سال گذشته و در راستای خدمت‌رسانی به مناطق کم‌برخوردار و همچنین اصلاح و بازسازی مسیر دسترسی به ناحیه منفصل شهری ننله عملیات احداث بلوار ۳۰ متری در این ناحیه منفصل شهری را آغاز کرد.

صیدی افزود: با برگزاری جلسات مختلف و با تملک سه هزار و ۲۰۰ متر مربع از اراضی این مسیر و همچنین تملک هشت باب مغازه، مشکل معارض پروژه میدان ورودی ناحیه منفصل شهری ننله رفع و عملیات اجرایی احداث این میدان از اردیبهشت ماه سالجاری آغاز شد.

شهردار سنندج تصریح کرد: اصلاح مشخصات هندسی و ایمن‌سازی تقاطع مابین مسیر خروجی شهر سنندج به سمت سقز و لاین خروجی دسترسی به شهرک اوراز (ننله) از مهم‌ترین اهداف احداث میدان ورودی ناحیه منفصل شهری ننله است.

وی از پایان عملیات احداث میدان ورودی ناحیه منفصل شهری ننله خبر داد و گفت: این میدان در زمینی به مساحت شش هزار و ۹۴۰ مترمربع احداث و آماده بهره‌برداری است که دارای شعاع ۷۰ متری و عرض سواره‌رو ۲۰ متر و عرض پیاده‌رو دو متر است.

صیدی اضافه کرد: برای تکمیل این میدان عملیات عمرانی نظیر انجام هزار مترمکعب خاکبرداری، ۳۰۰ مترمکعب خاکریزی، اساس و زیراساس چهار هزار و ۱۰۰ مترمکعب و ۸۰۰ متر طول جدول‌گذاری انجام شده است، همچنین با ۲۳۲۶ تن آسفالت، ۹ هزار مترمربع از سطح این میدان نیز آسفالت و بهسازی شد.

شهردار سنندج اظهار کرد: به منظور جلوگیری از ریزش سنگریزه به داخل معبر دیوار حائل وزنی غیرمصلح در ارتفاع دو متر به متراژ ۵۸۸ مترمکعب نیز در مجاورت این میدان احداث شد.

وی گفت: عملیات احداث هشت هزار و ۲۰۰ مترمربع فضای سبز در راستای زیبایی محیط بصری پیرامون میدان با پنج هزار و ۸۰۰ مترمکعب خاکریزی و هزار و ۶۰۰  متر جدول‌گذاری انجام شد.

صیدی اظهار امیدواری کرد: با تکمیل بلوار ۳۰ متری دسترسی ناحیه منفصل شهری ننله بتوانیم گام مهمی در جهت کاهش و روان‌سازی ترافیک و همچنین ایمن‌سازی معابر و کاهش تصادفات در این ناحیه منفصل شهری برداریم.

کد خبر 388327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.