ساماندهی فروشندگان لوازم عزاداری در یاسوج

شهردار یاسوج گفت: ساماندهی و نظارت بر فروشندگان لوازم مراسمات عزاداری در چند نقطه از شهر از برنامه‌های شهرداری در ایام محرم است.

به گزارش ایمنا، نستهن مقدم با اشاره به فرارسیدن ایام عزاداری سرو و سالار شهیدان، اظهار کرد: شهرداری یاسوج در راستای مسئولیت‌های فرهنگی خود پیش از شروع ماه محرم، جلسات متعددی برای برگزاری مراسمات عزاداری دهه نخست محرم و ساماندهی و خدمات‌دهی به هئیت‌های مذهبی برگزار کرده است.

وی عنوان کرد: مراسم سوگواری محفل اشک همراه با مجالس سخنرانی، روضه ‌خوانی و مداحی از ساعت ۲۲ روزهای ۹ تا ۱۹ شهریور در گلزار مطهر شهدای شهر یاسوج در حال برگزاری است.

شهردار یاسوج گفت: سیاه‌پوش کردن شهر و برپایی بیرق‌‍های عزا در شهر و همچنین نصب بنرهای تسلیت و مناسبتی در بیلبوردهای شهری از دیگر برنامه‌های شهرداری یاسوج بود، که انجام شد.

مقدم ادامه داد: موکب و پذیرایی از عزاداران حسینی در ۱۰ روز نخست ماه محرم توسط شهرداری یاسوج در میدان امام حسین(ع) شهر برپا شده است.

وی خاطرنشان کرد: ساماندهی و نظارت فروشندگان لوازم مراسمات عزاداری در چند نقطه از شهر از دیگر برنامه‌های اجرا شده توسط این شهرداری است.

شهردار یاسوج از برگزاری کلاس‌های طراحی و نقاشی ویژه محرم در پیاده‌روهای این شهر خبر داد و افزود: در دهه نخست محرم همه روزه مراسم دعای  پرفیض زیارت عاشورا همراه با عزاداری و سینه‌زنی قبل از شروع ساعت اداری در محل نمازخانه شهرداری با حضور کارکنان شهرداری برپا است.

کد خبر 388318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.