تعیین قیمت تمام شده مدیران خودرو در دست بررسی است

معاون نظارت بر کالاهای سرمایه ای و و خدمات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: تعیین قیمت تمام شده خودروهای تولیدی شرکت مدیران خودرو در دست بررسی است و شرکت آرین موتور پویا بر اساس مصوبه مرتبط با ترخیص خودروهای دپویی در گمرکات، مابه التفاوت از خریداران دریافت کرده است.

به گزارش ایمنا به نقل از شاتا، وحید منایی درخصوص افزایش قیمت محصولات شرکت مدیران خودرو، اظهار کرد: ضرورت هماهنگی شرکت‌های تولید کننده خودرو با سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در هر گونه تغییر قیمت به شرکت‌ها ابلاغ شد.

وی افزود: در ارتباط با موضوع گرانفروشی محصولات شرکت مدیران خودرو، با توجه به شکواییه‌های متعدد دریافتی در این زمینه، مستندات بهای تمام شده محصولات این شرکت دریافت شده و در حال حاضر موضوع تعیین قیمت تمام شده خودروهای تولیدی شرکت در دفتر بررسی قیمت سازمان در دست بررسی است.

معاون نظارت بر کالاهای سرمایه ای و و خدمات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در خصوص دریافت مابه التفاوت توسط شرکت آرین موتور پویا برای تحویل خودرو به خریداران، نیز تصریح کرد: دریافت مبلغ مابه التفاوت توسط شرکت آرین موتور در قراردادهای پیش فروش خودرو مطابق مصوبه مرتبط با ترخیص خودروهای دپویی در گمرکات است که براساس آن، این شرکت به صورت علی‌الحساب و به منظور تسریع در ترخیص و تحویل خودرو به مشتریان نسبت به دریافت مبلغ مابه التفاوت اقدام کرده است.

منایی گفت: این شرکت در این ارتباط مستندات مرتبط با بهای تمام شده واردات خودروهای مذکور را به این سازمان ارسال کرده تا پس از احصای قیمت تمام شده و ابلاغ آن از سوی سازمان به شرکت مذکور نسبت به تسویه حساب با خریداران اقدام کند.

کد خبر 388316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.