افزایش مشارکت نخبگان در مدیریت شهری شهرکرد

شهردار شهرکرد گفت: کارگروه مدیریت شهری بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری برندسازی در حوزه مدیریت شهری و حرکت به سمت ایجاد شهر خلاق، پایدار و نوآورانه را در دستور کار خود قرار دهد.

 به گزاری ایمنا، نورالله غلامیان دهکردی اظهار کرد: مدیریت شهری در مرکز چهارمحال و بختیاری به دنبال استفاده از توان ذهنی نخبگان در طراحی‌های توسعه شهری است.

وی عنوان کرد: تحول در حوزه شهرسازی، طرح جامع، سیما و منظر شهری، ترافیک و بازآفرینی شهری جزو نیازهای اساسی و مهم شهرداری شهرکرد است.

شهردار شهرکرد تاکید کرد: کارگروه مدیریت شهری بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری برندسازی در حوزه مدیریت شهری و حرکت به سمت ایجاد شهر خلاق، پایدار و نوآورانه را در دستور کار خود قرار دهد.

غلامیان دهکردی افزود: در بازنگری طرح جامع شهرکرد به نیازهای حداقل ۱۰ سال آینده در مرکز استان، پیش‌بینی درآمدهای پایدار شهری و خلق ثروت برای شهرداری توجه می‌شود.

وی تصریح کرد: این شهرداری برای نخستین‌بار تهیه طرج جامع ترافیک مرکز چهارمحال و بختیاری را به یک مشاور سپرده است.

شهردار شهرکرد یادآور شد: سلامت شهروندان، استفاده از حمایت‌های دولت در بازآفرینی شهری و احیای بازار سنتی شهرکرد با هدف هویت‌بخشی جزو مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری است.

غلامیان دهکردی اظهار کرد: نمای بیرونی در احداث ساختمان‌های شهری متعلق به شهروندان بوده و بایستی مطابق با شادابی مردم طراحی شود.

کد خبر 388308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.