انجام طرح مطالعاتی نورپردازی میادین شهرکرد

سرپرست سازمان سیما و منظر شهری شهرداری شهرکرد از اتمام طرح مطالعاتی نورپردازی میادین این شهر و آغاز عملیات اجرایی آن خبر داد.

به گزارش ایمنا، غلامرضا کاظمی با تاکید بر ضرورت توجه به زیباسازی نما و منظر شهری، اظهار کرد: توجه به نورپردازی مناسب میادین، اماکن عمومی و معابر شهری سهم  بسزایی در زیبایی نما و شادابی منظر شهری دارد.

وی از انجام طرح مطالعاتی نورپردازی معابر شهرکرد خبر داد و افزود: در قالب این طرح میادین انقلاب، شهدا و معلم به منظور تاثیرگذاری بصری و شاداب‌سازی محیط زندگی شهروندان نورپردازی شدند.

سرپرست سازمان سیما و منظر شهری شهرداری شهرکرد ادامه داد: اقدامات انجام شده و حجم عملیات در میدان شهدا (چهارمحال) شامل ۹۰۰ مترمربع چمن‌کاری، ۷۰۰ مترمربع شن‌ریزی با استفاده از شن‌های رنگی، ۲۱۰ متر گل‌کاری و ۵۴۰ متر کابل‌کشی و ریسه‌کشی با نوارهای جداکننده بوده است.

کاظمی گفت: نورپردازی آبنمای میدان انقلاب با ۱۲۰ پرژکتور و میدان معلم با ۲۸ پرژکتور انجام شده است.

وی با بیان اینکه زیباسازی و نورپردازی میادین اصلی شهر یکـی از اهـداف و سیاست‌های مهم سازمان زیباسازی نما و منظر شهری است، خاطرنشان کرد: نورپردازی سایر میادین شهری نیز در دستور کار بررسی، اولویت‌بندی، طراحی و اجرای طرح قرار خواهند گرفت که از جمله آن‌ها در حال حاضر می‌توان به میادین فردوسی و بوعلی‌سینا اشاره کرد.

کد خبر 388307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.