توییت وزیر آموزش و پرورش پس از دریافت رای اعتماد مجلس

وزیر آموزش و پرورش در صفحه توییتر خود نوشت: وزارت آموزش و پرورش سال‌هاست که در مقایسه با وزارتخانه‌های دیگر تعامل بسیار کمتری را با ‫اقتصاددانان داشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن حاجی میرزایی در صفحه توییتر خودآورده است: ضمن تشکر از ابراز محبت همه همکاران در کلیه سطوح در وزارت آموزش و پرورش و نیز جهت جلوگیری از مخارج غیرضروری و استفاده بهینه از منابع لازم است از هرگونه درج آگهی، ارسال پیام تبریک و گل به مناسبت کسب رای اعتماد نمایندگان مردم و سایر مناسبت‌ها در کلیه سطوح وزارتخانه خودداری فرمایید.

وی افزود:از ‫خانه ملت که اعتماد کردند، خادم ملت باشم تشکر می‌کنم. امیدوارم بتوانم با یاری همه معلمان عزیز، صاحب‌نظران، بازنشستگان، دانش‌آموزان و اولیای آنها، تحولی واقعی را در راستای اجرای برنامه‌های خود که هم اکنون برنامه مورد تایید نمایندگان ملت است رقم بزنم.

حاجی میرزایی تاکید کرد:‏ وزارت ‫آموزش وپرورش سال‌هاست که در مقایسه با وزارتخانه‌های دیگر تعامل بسیار کمتری را با ‫اقتصاددانان داشته است.من اقتصاددانان تحول خواه را در آغاز مسئولیتم دعوت خواهم کرد و از آنها برای حل مشکلات استفاده می‌کنم.

وی تصریح کرد: آشتی آموزش‌وپرورش با اقتصاددانان، یکی از ارکان مهم ‫تحول واقعی است بودجه آآموزش و پرورش نیزهمیشه با بیش از یک سوم کسری بسته می‌شود. دلیل اصلی این ‫کسری بودجه این است که بیش از یک سوم هزینه‌های آموزش و پرورش، هزینه‌های اجتناب‌ناپذیر تلقی می‌شود. این باید تعیین تکلیف شود. بودجه آموزش و پرورش باید بر مبنای عملکرد بسته شود.

کد خبر 388286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.