سنگ تمام سپاهانی ها برای مرد سبز/ وعده ذوب آهن خطرناک

پانصد و هفتاد و سومین شماره "صدای سپاهان" به عنوان رسانه الکترونیک هواداران و یاران سپاهانی و شانزدهمین شماره "سبز سبزم" رسانه سبزدلان و هواداران باشگاه ذوب آهن به عنوان کاری از گروه "فوتبال به وقت اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "سپاهانی ها برای آذری سنگ تمام گذاشتند" عنوان اصلی رسانه "صدای سپاهان" است که اشاره به دیدار دوستانه پیشکسوتان سپاهان و ذوب آهن دارد و تجلیل سپاهانی ها ازسالها زحمات سعید آذری مدیرعامل سابق ذوب آهن که به عقیده این رسانه برای او سنگ تمام گذاشتند.

"ذوب آهنی ها را سرافراز می کنم" عنوان اصلی رسانه "سبز سبزم" است که به نقل از معراج اسماعیلی نماینده تیم ذوب آهن در اردوی تیم ملی امید بیان شده است. وی ضمن اشاره به شرایط خوب تیم ملی پیش از دیدار تدارکاتی برابر ازبکستان اظهار داشت: تمامی بچه ها رابطه خوبی با آقای مجیدی دارند و امیدوارم که بتوانم وظایف خود را به خوبی انجام داده تا ضمن رضایت کادر فنی نماینده شایسته باشگاهم ذوب آهن نیز باشم.

"رقبا منتظر باشند، به زودی خطرناک می شویم" دیگر عنوان این رسانه است که در گفت‌وگو با هادی محمدی مدافع ذوب آهن بیان شده است. محمدی از تبدیل ذوب آهن به تیمی خطرناک در هفته های آینده با پیوستن غایبین به جمع سایرین خبر می دهد.

"تجلیل از تلاش های آذری" عنوان پایانی رسانه سبزدلان اصفهانی است.

کد خبر 388282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.