نصب هرگونه دیوار نویسی بدون اجازه شهرداری مشمول پرداخت جریمه می‌شود

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد گفت: نصب هرگونه اطلاعیه، آگهی و دیوارنویسی بدون اجازه شهرداری، ممنوع است.

 به گزارش ایمنا، محمد صفدرپور اظهار کرد: در راستای زیباسازی سیمای شهر، پاکسازی و رنگ‌آمیزی دیوارنویسی‌های غیرمجاز سطح شهر به متراژ ۲۵ هزار متر مربع انجام شد.

وی ادامه داد: بر پایه قوانین موجود در شهرداری‌ها در زمینه آگهی و تبلیغات شهری، نصب هرگونه اطلاعیه، آگهی و دیوارنویسی بدون اجازه شهرداری ممنوع است و از موارد نقض زیبایی شهر به شمار می‌رود و مشمول پرداخت خسارت و جریمه است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد گفت: هزینه‌های زیادی از سوی سازمان برای زیباسازی شهر و خدمات‌رسانی بیشتر به شهروندان انجام می‌شود ولی این دیوارنویسی‌ها علاوه بر ایجاد آشفتگی دیداری و زشت کردن پیکره شهر، نمونه بارز تخلف، سودجویی و رعایت نکردن حقوق شهروندی است که با رفع آن، زمینه افزایش سلامت ذهنی شهروندان فراهم می‌شود.

صفدرپور تصریح کرد: اقدامات قبلی، پاکسازی و رنگ‌آمیزی دیوارنویسی در بلوار دانشگاه، آیت‌الله خامنه‌ای، شهید باهنر، شهید پاکنژاد و خیابان تیمسار فلاحی و دیگر معابر شهر انجام گرفته که مکان‌های دیگر نیز در دستور کار است.

کد خبر 388277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.