کاش سقائیان‌نژاد مصاحبه نمی‌کرد

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر قم، گفت: ضرورتی ندارد بحث‌های داخلی باز شده و به آن دامن زده شود؛ ای کاش وی مصاحبه نمی‌کرد.

به گزارش ایمنا، حسین اسلامی با اشاره به حواشی اخیر ایجاد شده پیرامون شهردار قم و مطرح شدن سکونت فرزندان او در آمریکا، اظهار کرد: ما با عملکرد شهردار کار داریم و هیچ‌کس بار گناه دیگری را به دوش نمی‌کشد البته ما از این مسائل سقائیان نژاد و اوضاع و احوال بچه‌هایش اطلاعی نداشتیم.

وی افزود: شورای شهر سقائیان‌نژاد را با توجه به توانمندی‌هایی که در ۱۲ سال شهرداری اصفهان و همچنین تدین و تخصص که داشت، به عنوان شهردار قم انتخاب کرد.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر قم با اشاره به سخن پر سر و صدای شهردار قم مبنی بر این که "فرزندان من سفیران گویای نظام در آمریکا هستند"، تصریح کرد: البته شاید منظور وی از این سخن، این بوده که نوع رفتاری که این بچه‌ها در آنجا دارند، رفتارهای مناسبی است که می‌تواند خود این رفتارها، به نوعی تبلیغ نظام هم باشد؛ و مسئله دیگری منظورش نبوده است.

وی در خصوص اینکه آیا تذکری به شهردار قم بابت مصاحبه اخیرش داده شده است یا خیر؟گفت: ضرورتی ندارد بحث‌های داخلی باز شده و به آن دامن زده شود؛ ای کاش وی مصاحبه نمی‌کرد. این که ما عملکرد شهردار قم را بررسی کنیم، این کار را انجام می‌دهیم اما این که چرا بچه‌های شما در فلان جا هستند، در حیطه وظایف ما نیست.

اسلامی اضافه کرد: در بحث‌های داخلی شورای شهر قم، قطعا تذکراتی به سقائیان نژاد داده شده و ایشان هم پذیرفته‌اند؛ البته بخشی از مطالب ایشان تقطیع شده و اگر همه را کنار هم بگذاریم، منظور از کلمه "سفیران نظام" معلوم می‌شود چیست.

وی به ایلنا گفت: منظورشان این نیست که حالا فرزند من، سفیری است که بحث کارمندی و حکم دارد؛ اما گاهی که انسان، واژه‌ها را در استخدام سخن و بیان خود در می‌آورد، نمی‌تواند خوب این کلمات را استخدام کند.

کد خبر 388275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسن IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
    0 0
    من نماینده خودم هستم وبه ایران هم بر نمی گردم و.............
  • مچگیر IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
    0 0
    مسئولین رده بالای مملکت نمیدانستید فرزندان وی کجا هستند
  • سعیده سادات IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
    1 0
    منم دلم میخواد فرزندانم سفیران نظام در امریکا باشند ولی وسعم نمیرسد . چطور میتونم شهردار بشم تا فرزندانم از این امکانات بهره ببرند