امنیت کامل در کشور وجود دارد

فریدن- فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: اگر این دو مولفه اقتدار و رأفت محقق شود به تراز واقعی نظام جمهوری اسلامی خواهیم رسید چرا که تراز نظام اسلامی افق بلندی که ما در دامنه‌های آن قرار داریم.

به گزارش خبرنگارایمنا، مهدی معصوم بیگی امروز (سه شنبه) در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان فریدن، اظهار کرد: مأموریت‌ نیروی انتظامی برپایه دو بال اقتدار و رأفت انجام می‌شود؛ مطالبات به حق مقام معظم رهبری از نیروی انتظامی مؤلفه‌ اقتدار و رأفت است که بایستی این دو مؤلفه به عنوان راهبرد اساسی دنبال شود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: اگر این دو مولفه محقق شود به تراز واقعی نظام جمهوری اسلامی خواهیم رسید چرا که تراز نظام اسلامی افق بلندی که ما در دامنه‌های آن قرار داریم، شاید در بخش‌های دولتی و غیر دولتی در ابتدای این تراز نظام هستیم، تراز نظام اسلامی در حقیقت مقدمه ظهور است که به گفته امام (ره) پرچم نظام و انقلاب باید به دست صاحب اصلی آن که منتقم خون سیدالشهدا(ع) است، سپرده شود.

وی با بیان اینکه دامنه رحمت نیروی انتظامی باید وسیع باشد تا آحاد مختلف جامعه را درون خود جای دهد، گفت: مقتدر در اجرای قانون یعنی برخورد با گردنکشان و مخلان نظم و امنیت و مستحکم در اجرای عدالت یعنی مقتدر و مهربان با آحاد مختلف مردمی باشد.

سردار معصوم‌بیگی گفت: نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت در تمام مناطق کشور با تلاش مجاهدانه برای دفاع از امنیت و آرامش مردم جانش را در تبع اخلاص قرار می‌دهد که البته به این شهادت‌ها افتخار می‌کنیم.

وی تصریح کرد: حقیقتأ برای آرامش و امنیت این مردم، فداکاری ارزش دارد، رسالت نیروی انتظامی کمک به سایر دستگاه‌های امنیت سازکشوراست و امروز با پشتوانه دستگاه قضایی و نیروهای اطلاعاتی یک چتر امنیت کاملی در کشور گسترانده شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: دشمنان و نظام سلطه با هم پیمان بستند تا امنیت کشور را مخدوش کنند، اما این امنیت مخدوش شدنی نیست چراکه دفاع از کشور با عشق و اعتقاد و درمسیر امتداد عاشورا است.

وی گفت: در ایام ماه محرم به منطقه‌ای از کشور برویم پرچم سیاه برای عزاداری امام حسین(ع) برافراشته‌اند و این یعنی عشق ورزیدن در امتداد کربلا است که با گذشت ۱۴۰۰ سال گویی امروز این واقعه عظیم اتفاق افتاده است و حتی در مراسم عزداری‌ها از کودک، جوان و کهنسال حضور  منسجمی دارند و در سفره کرامت امام حسین(ع) هر فردی به ذائقه خود بهره‌ می‌برد.

سردار معصوم‌بیگی تأکید کرد: امام حسین(ع) متعلق به آحاد مختلف مردم جهان است و اگر برای دیگران بود در تمام شهرهای تندیس امام حسین(ع) را نصب می‌کردند و یا کلامش را سردرب سازمان ملل با آب طلا می‌نوشتند.

وی گفت: باید مسیر سیدالشهدا(ع) با عزت و قدرت طی شود، عزت امروز ما مدیون مجاهدت سیدالشهدا(ع) در واقعه عاشورا است، مستقل‌ بودن جمهوری اسلامی در سطح خاورمیانه نشأت گرفته از واقعه کربلا است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: امروز جوانان کشور ما برای جان فشانی آماده هستند و با بصیرت افزایی مسیر نورانی امام حسین(ع) را دنبال خواهیم کرد.

وی تأکید کرد: اگر سرمایه اجتماعی نیروی انتظامی ارتقاء پیدا کند در انجام مأموریت‌ها موفق‌تر عمل خواهد کرد چرا که نیروی انتظامی از بطن مردم است و قطعأ خدمت به مردم رضایت خداوند را به همراه خواهد داشت.

به گزارش ایمنا، از زحمات چهار ساله سرهنگ رضا محمدی قدردانی و سرهنگ مختار بهارلو به عنوان فرمانده جدید انتظامی فریدن معرفی شدند.

کد خبر 388274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.