۱۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
لمپارد و چالشی بزرگ به نام چلسی

سرمربی و اسطوره‌ی چلسی در این تیم با چالش بزرگی رو به رو است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزگاری گشودن دروازه شان برای حریفان آرزویی بود دسترسی ناپذیر، ولی آبی پوش های بریج در نخستین بازی فصل طی شانزده دقیقه نیمه دوم مقابل منچستریونابتد سه گل دریافت کردند و پس از آن نزول شان در نیمه دوم ادامه پیدا کرد. 

آنها در سوپر کاپ اروپا در نیمه دوم یک گل از لیورپول خوردند، همین طور برابر لستر در لیگ. سپس در خانه طی نیمه دوم دو گل از شفیلد دریافت کردند.

می توان به افت جسمی بازیکنان در نیمه دوم اشاره کرد یا بازی بیش از حد رو به جلوی مثل دیدار با لستر. یا تعویض های پرسش آور لمپارد مثل روانه ساختن گیلمور هجده ساله و یک مهاجم یعنی باتشوایی برابر شفیلد در هفت دقیقه به پایان در حالی که دو یک جلو بودند و به گل تساوی بخش شفیلد توسط زوما درون دروازه خودی تن دادند؛ یا جوان شدن تیم که با قرار گرفتن توموری بیست و یک ساله در قلب دفاع برابر شفیلد جای کریستنسن که جوان ترین ترکیب اصلی چلسی در تاریخ لیگ برتر را شکل داد.

چلسی با یونایتد، لستر، نوریچ و شفیلد بازی کرده و فقط یک بار برابر نوریچ، یکی از دو تیم قعرنشین برنده شده، آن هم سه بر دو. آنها در رده یازدهم قرار دارند با تقاضل گل منفی سه، بدتر از وولوز و ویلای پایین نشین...

آخرین قهرمانی چلسی با کُنته به مدد نمایش دومین خط دفاع برتر لیگ به دست آمد. دفاع چلسی در زمان بازی لمپارد باصلابت تر هم بود و می توان تصور کرد دل فرانک چقدر برای جان تری و ریکاردو کاروالیو تنگ شده است.

چلسی با شروع فصل جدید با فرانک، نتایج چندان رضایت بخشی کسب نکرده ولی چون لمپارد همچون یک بُت برای هواداران است و حمایت کامل آن ها را پشت خود دارد، همچنان روی نیمکت آبی ها تکیه زده و امیدوار است در طول فصل نتایج بهتر از قبل شود.

باید منتظر ماند و دید لمپارد تا کجا در تیم آبی پوش لندنی پیش می رود و تا کجا حمایت هواداران متعصب چلسی را با خود همراه خواهد داشت؟

کد خبر 388270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.