افزایش خودروهای ناوگان حمل و نقل درون‌شهری بوشهر

شهردار بوشهر گفت: در صورت تصویب شورای اسلامی شهر تعدادی مینی‌بوس به ناوگان حمل و نقل درون‌شهری اضافه خواهد شد.

به گزارش ایمنا، سید نورالدین امیری با اشاره به کاهش ساخت و سازها و در نتیجه پایین آمدن درآمدهای شهرداری، اظهار کرد: باوجود همه سختی‌ها تلاش کرده‌ایم تا با مدیریت و برنامه‌ریزی نسبت به توزیع عادلانه منابع جهت اجرای پروژه‌های عمرانی و توسعه و آبادانی شهر قدم برداریم. 

وی از پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید مطهری و پارک لیان و سرای محلات به عنوان پروژه‌های شاخص شهرداری در سال ۹۸ نام برد و افزود: مدیریت شهری در کنار این پروژه‌ها، سنگ‌فرش محلات، توسعه سرانه فضای سبز شهری، نظافت و پاکسازی خیابان‌ها و محلات، آسفالت کوچه‌ها و معابر، بهبود مبلمان شهری، طراحی و ساخت و نصب المان‌ها و نورپردازی میادین و اصلاح هندسی  را در دستور کار قرار داده است. 

شهردار بندر بوشهر تصریح کرد: در هفته دولت پروژه‌های فاز نخست دوربین‌های پایش تصویری ، پارک جلالی، آسفالت محلات جنوبی (سرتل و امامزاده) و پل عابر پیاده شهرک نیایش افتتاح شد و عملیات اجرایی پروژه احداث جاده سرتل به تنگک نیز به زودی آغاز می‌شود که علاوه بر مسائل پدافندی نقش مؤثری در توسعه شهر و کاهش بار ترافیکی خواهد داشت. 

امیری به راه‌اندازی سامانه شفاف‌سازی عملکرد شهرداری و سامانه ستاد این شهرداری اشاره کرد و اظهار کرد: در راستای شفاف‌سازی و اطلاع عموم شهروندان، همه قراردادها و پروژه‌های شهرداری بر روی سامانه قرار گرفته است، زیرا مردم باید از فعالیت‌های شهرداری کاملا مطلع باشند.

وی تصویب و ابلاغ طرح تفصیلی جدید سکونتگاه‌های حریم هفت تا ۱۰ کیلومتری نیروگاه اتمی بوشهر را از اقدامات انجام شده مدیریت شهری برشمرد و خاطرنشان کرد: در صورت تصویب شورای اسلامی شهر تعدادی مینی‌بوس به ناوگان حمل و نقل درون‌شهری اضافه خواهد شد.

کد خبر 388252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.