خود را مدیون موقوفات و امامزادگان نمی‌دانم

مدیرکل سابق اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه خود را مدیون موقوفات و امامزادگان نمی‌دانم، گفت: خدمت در این اماکن توفیق بزرگی بود که همه توان خود را برای خدمت در این بخش به کار گرفتم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام رضا صادقی، صبح امروز (سه‌شنبه) در آئین تکریم و معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ضمن ابراز تسلیت برای ایام عزاداری ماه محرم با بیان اینکه آنچه توان داشتم در راستای ساماندهی تمام موقوفات و امامزادگان در سراسر استان در ۷۱۸ بقعه به کار گرفتم، اظهار کرد: خدمت در این بخش توفیق الهی بود که امیدوارم کفاره گناهانم و توشه‌ای برای آخرت باشد.

وی با بیان اینکه خود را مدیون موقوفات و امامزادگان نمی‌دانم، گفت: خدمت در این اماکن توفیق بزرگی بود که همه توان خود را برای خدمت در این بخش به کار گرفتم..

مدیرکل سابق اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه از همه همکارانم در سراسر استان حلالیت می‌طلبم، ادامه داد: از نماینده ولی فقیه در استان به دلیل حمایت‌هایی که طی این سال‌ها از اوقاف داشتند قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه تمایلی به ارائه گزارش عملکرد ندارم، افزود: همه کارکرد ما در سامانه وجود دارد، همه اقدامات ما شفاف است و سرآمد بودن اصفهان در همه بخش‌ها گویای این امر است.

صادقی تصریح کرد: ثبت سالی ۲۸۰ وقف جدید کار آسانی نیست و امیدواریم باز هم در خدمت موقوفات باشیم زیرا خدمت به ولایت فقیه افتخار است.

وی به پیگیری بحث‌های فرهنگی و قرآنی به مدت ۱۱ سال در زندان‌های استان اصفهان اشاره کرد و گفت: اجرای طرح "افق" از دیگر دستاوردهایی است که در بقاع متبرکه استان اصفهان اجرا شده و تاثیر بسزایی در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی داشته است.

مدیرکل سابق اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه توسعه فرهنگ وقف باید در جامعه به عنوان الگو پیگیری شود، ادامه داد: اصفهان در بحث عمران موقوفات در کشور دارای رتبه برتر است و این امر حاصل فعالیت‌های میدانی است.

راه اصفهان و خوزستان از هم جدا نبوده است

همچنین حجت الاسلام محمد حسین بلک، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه این آئین اظهار کرد: از درایت نماینده ولی فقیه در استان اصفهان تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانم به خوبی در خدمت ایشان باشم.

وی افزود: روح تازه‌ای پیدا کردم وقتی به اصفهان آمدم و خوشحالم مجددا به سازمان اوقاف و امور خیریه برگشتم، سعی می‌کنم تمام تجربیات خود را در این شهر به کار گیرم و عملکرد خوبی در امر وقف داشته باشم و معتقدم خوزستان و اصفهان ارتباط دیرینه‌ای دارند و این دو شهر از هم جدا نبوده‌اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اضافه کرد: جامعه بشری همیشه به خون شهدا و مداد علما مدیون است و اصفهان از این دو مهم برخوردار است .

بلک تصریح کرد: باید در مجموعه‌ای سربازی کنیم که نور ولایت بر روی آن سایه انداخته و این برای بنده افتخار بزرگی است و امید دارم تا پایان مسئولیتم بتوانم به خوبی جواب اعتماد را بدهم.

وی اضافه کرد: امیدوارم قدم‌های خوبی در مسیر وقف بردارم، ادامه دهنده راه حجت الاسلام صادقی باشم و حتی بهتر از ایشان عمل کنم.

کد خبر 388241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.