به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، شهروندان اصفهانی در هفتهای که گذشت، شش هزار و ۱۹۵ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند که از این تعداد پنج هزار و ۹۰۵ پیام جهت ارجاع و پیگیری به ثبت رسید.
از مجموع تماسهای واصل شده سه هزار و ۱۹۵ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۵۴ درصد، ۲۷۷ تماس معاونت عمران معادل ۴.۵ درصد و ۱۰۲ مورد نیز ترافیکی شامل یک و نیم درصد از مجموع کل پیامها است؛ سایر پیامها نیز به سازمانها و شرکتهای وابسته به شهرداری ارجاع شد.
این گزارش حاکی است ۸۴۳ مورد از تماسهای شهروندان مربوط به رفع خطر حفره، ترکیدگی و بازبودن والو فضای سبز، گزارش ساخت و ساز بدون مجوز به صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن رضایتمندی ۹۱ درصدی تماسگیرندگان اداره ۱۳۷ بوده است.
در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیامهای ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، پنج هزار و ۲۲۴ تماس با شهروندان برقرار شده است.
کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان در هفته گذشته دو هزار و ۱۵۷ مورد مشاوره یا اطلاعات مربوط به اماکن تفریحی، شماره تلفن مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان را به شهروندان ارائه کردند.
به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی میتوانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخشهای خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.
نظر شما