۱۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸
رشد ساخت و ساز در منطقه ۱۱

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان از رشد ساخت و ساز در این منطقه خبر داد و گفت: تعداد  پروانه صادر شده در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ به مقدار ۱۱۳ درصد رشد داشته است.

حمید اشرفی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: متراژ پروانه‌های صادر شده در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ به میزان ۲۲۲ درصد رشد داشته است.

وی به ارائه گزارشی از عملکرد معاونت عمران این منطقه از ابتدای سال جاری تاکنون پرداخت و تصریح کرد: احداث منبع ۲۵۰۰ متر مکعبی و ایستگاه پمپاژ با اعتباری حدود ۳۰ میلیارد ریال، توسعه و تجهیز سالن سینما مهتاب با هزینه‌ای حدود ۲۵ میلیارد ریال، تعمیر و بهسازی حمام تاریخی رهنان با هزینه‌ای بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال، زیرسازی و آسفالت معابر فرعی به مقدار ۳۵۰۰ متر مربع و با اعتبار دو میلیارد ریال از جمله این اقدامات است.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان ادامه داد: لکه‌گیری اصولی خیابان‌های اصلی، مناسب سازی بوستان امام رضا (ع) و خیابان شریف شرقی با اعتبار حدود دو میلیارد ریال و اصلاح هندسی معابر سطح منطقه و پیاده روسازی خیابان شهیدان غربی با اعتبار حدود دو میلیارد ریال از دیگر اقدامات انجام شده عمرانی منطقه به شمار می‌رود.

وی با اشاره به فعالیت های انجام شده توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان در سال جاری، خاطرنشان کرد: خرید خودروی ثبت تخلف در راستای روان سازی و کاهش حجم ترافیک معابر منطقه و همچنین کاهش میزان تخلفات رانندگی، خط‌کشی معابر و مسیر عابر پیاده خیابان‌های آیت الله اشرفی اصفهانی- شهید تقی یار و امام رضا (ع) با هزینه‌ای بالغ بر ۲۵۰ میلیون ریال، نصب و تجهیز علائم ترافیکی و تابلوهای انتظامی در سطح منطقه با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲۰  میلیون ریال، راه‌اندازی دوربین ثبت تخلف عبور از چراغ قرمز در تقاطع خیابان‌های آیت الله اشرفی اصفهانی و امام رضا (ع) از جمله اقدامات انجام شده است.

اشرفی گفت: دیگر اقدامات انجام شده در معاونت حمل و نقل و ترافیک این منطقه، مناسب‌سازی ایستگاه‌های اتوبوس و کانال عابر پیاده بوستان نماز، خیابان شریف شرقی و خیابان شهدا با همکاری معاونت عمران، پیاده‌روسازی خیابان شهیدان غربی و نصب جداول جدا کننده خیابان هاشمی‌نژاد به شمار می‌رود.

وی با اشاره به عملکرد سال جاری واحد فضای سبز منطقه ۱۱ گفت: در راستای تغییر الگوی کاشت و حذف گونه‌های پرنیاز و جایگزینی با گونه‌های مناسب، باغچه‌های گل فصل به گل دائم تبدیل شده است.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان ادامه داد: توسعه سیستم آبیاری قطره‌ای کهندژ تا پمپ بنزین به متراژ دو هزار مترمربع، ترمیم سیستم آبیاری قطره‌ای مادی سودان به متراژ سه هزار مترمربع، ترمیم سیستم آبیاری قطره‌ای مادی کی رهنان به متراژ دو هزار مترمربع و توسعه سیستم بابلر خیابان شهدای مدافع حرم به متراژ ۵۰۰ مترمربع از دیگر اقدامات انجام شده است.

کد خبر 388232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.