تداوم غبار صبحگاهی در اصفهان به علت تردد خودروها و پایداری هوا

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: غبار صبحگاهی پدیده جوی خاصی نیست و به دلیل وضعیت کلانشهر اصفهان از جمله تردد خودروها و شرایط پایداری هوا در ساعات اولیه روز رخ می دهد.

حجت‌الله علی‌عسگریان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تداوم جوی پایدار در استان اظهار کرد: براساس بررسی نقشه‌های هواشناسی، سه روز آینده آسمانی صاف برای بیشتر مناطق استان و گاهی وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به تدوام غبار صبحگاهی در شهر اصفهان، افزود: غبار صبحگاهی پدیده جوی خاصی نیست و به دلیل وضعیت کلانشهر اصفهان از جمله تردد خودروها و شرایط پایداری هوا در ساعات اولیه روز رخ می دهد. این پدیده تنها در مرکز استان مشاهده می شود که با کاهش کیفیت هوا همراه است.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت، افزود: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان در گرمترین ساعات امروز ۳۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما در خنک‌ترین ساعات صبح فردا ۱۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر پیش‌بینی می‌شود.  

علی‌عسگریان اضافه کرد: در ۲۴ ساعت آینده چوپانان با دمای ۴۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای هفت درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان است.

کد خبر 388220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.