۱۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶
خیرین به کمک آموزش و پرورش بیایند

سرپرست فرمانداری شهرستان لنجان گفت: اعتبارات آموزش و پرورش منطقه زرین شهر جوابگوی نیازهای مدارس نیست و باید از توان، ظرفیت و پتانسیل خیرین مدرسه‌ساز برای رفع این نیازها استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، خدامراد صالحی در نشست شورای آموزش و پرورش منطقه زرین شهر اظهار کرد: هدف از اجرای پروژه مهر، ارتقای کمی و کیفی فعالیت های آموزشی، پرورشی و خدماتی مدارس است از این رو باید با برنامه ریزی و حرکت جهادی مسائل موجود در مدارس شناسایی شود و در راستای کاهش مشکلات گام برداشت تا دانش آموزان در فضایی درخور و شاداب سال تحصیلی را آغاز کنند.

وی افزود: اجرای مناسب پروژه مهر و بهره‌گیری از ظرفیت‌های آموزش و پرورش و دستگاه‌های اجرایی شهرستان در تقویت روحیه دانش‌ آموزان و تحول در نگرش آنان تأثیر زیادی دارد از این رو انتظار می رود به گونه ای عمل شود که محیطی آرام و بدون استرس  برای دانش آموزان فراهم گردد.

سرپرست فرمانداری شهرستان لنجان تصریح کرد: ساماندهی نیروی انسانی، فضاهای آموزشی و پرورشی و تجهیز مدارس از جمله مهم ترین فعالیت‌هایی است که در پروژه مهر انجام می شود و این مسئله نیز باید در شهرستان لنجان مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه اعتبارات آموزش و پرورش منطقه جوابگوی نیازهای مدارس نبود و باید از توان، ظرفیت و پتانسیل خیرین مدرسه‌ساز برای رفع این نیازها استفاده کنیم، ادامه داد: براساس گزارشات ارائه شده مدارس منطقه زرین شهر برای خرید میز و نیمکت استاندارد که از ابتدایی ترین نیاز های یک مدرسه به شمار می آید نیازمند ۲۰ میلیارد ریال اعتبار است، از این جهت با ظرفیتی که خیرین نیک اندیش در شهرستان دارند قطعا می توانند در این امر به کمک آموزش و پرورش بیایند.

صالحی با بیان اینکه صرف بودجه برای ساخت و تجهیز فضاهای آموزشی هزینه به حساب نمی‌آید بلکه سرمایه‌گذاری برای داشتن آینده‌ای مطلوب است، اضافه کرد: تلاش هایی که در مدارس از سوی آموزگاران برای تعلیم و تربیت انجام می گیرد به شرطی به نتیجه خوب ختم می شود که مدرسه از ویژگی‌های لازم برخوردار باشد ، البته صرفاً فضای فیزیکی مدرسه در تحقق این مهم مطرح نبوده بلکه همه آن چیزهایی که برای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان مورد نیاز است باید مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 388199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.