برای حفظ منافع مردم با استعفای شهردار موافقت شد

رییس شورای اسلامی شهر گلوگاه گفت: اعضای این شورا برای حفظ منافع مردم با استعفای شهردار موافقت کردند.

حسینعلی خادملو در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه بر اساس قانون شهرداران باید در شهر محل خدمت خود سکونت داشته باشند، اظهار کرد: شهردار گلوگاه امکان سکونت در این شهر را نداشت به همین دلیل از سمت خود استعفا داد.

وی خاطرنشان کرد : هرچند در ۹ ماه اخیر شهردار گلوگاه اقداماتی در حوزه شهری انجام داد، اما روند اجرایی پروژه‌های عمرانی به کندی پیش می‌رفت و به همین دلیل اعضای شورای شهر برای حفظ منافع مردم و جلوگیری از توقف روند توسعه شهر با استعفای آقای ترابی موافقت کردند.

وی افزود: با توجه به اینکه شهر گلوگاه در ورودی و شرقی‌ترین نقطه استان مازندران قرار دارد، اجرای پروژه‌های عمرانی مانند توسکاچشمه از پروژه‌های مهمی بود که در دوره مدیریتی شهردار سابق به سرانجام رسید.

مهدی اسماعیلی، عضو شورای اسلامی شهر گلوگاه نیز سکونت نداشتن در شهر، کندی عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی و پرداخت نشدن حقوق کارکنان شهرداری را  از دلایل اصلی استعفای شهردار این شهر دانست و افزود : اعضای شورای شهر در ماه‌های گذشته تصمیم به استیضاح شهردار گرفته بودند که بنا به دلایلی از این اقدام خودداری کردند.

وی یادآور شد : اعضای شورای شهر در راستای اجرای قانون الزام شهرداران به سکونت در شهر محل خدمت خود با استعفای شهردار موافقت کردند.

عضو شورای اسلامی شهر گلوگاه تأکید کرد: نمایندگان مردم در تصمیم‌گیری‌های شهری منافع مردم و شهر را در نظر می‌گیرند و به مسائل دیگر توجهی نخواهند کرد.

به گزارش ایمنا، پس از استعفای "محمدرضا ترابی" با رأی اعضای شورای اسلامی گلوگاه "شعبان خواجوی" به‌عنوان سرپرست شهرداری این شهر انتخاب شد.

کد خبر 388188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.