ایمنی هیئت‌های مذهبی فردیس زیر ذره‌بین آتش‌نشانی

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس از آماده‌باش آتش‌نشانان این سازمان در دهه نخست ماه محرم خبر داد.

یوسف ذکایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برنامه‌های سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس به مناسبت ایام محرم، اظهار کرد: این سازمان به منظور تامین ایمنی هرچه بیشتر اماکن مذهبی شهر و همچنین افزایش آسایش و آرامش خاطر عزاداران حسینی علاوه بر آماده‌باش کامل همه ایستگاه‌های آتش‌نشانی، اجرای دستورات ایمنی را در دست اجرا دارد.

وی از بازدید کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس از مکان‌های هیئت‌های مذهبی این شهر خبر داد و عنوان کرد: این اقدام به منظور ارائه و ابلاغ دستورالعمل‌های ایمنی به مسئولان تکایا و شناسایی و رفع نواقصی همچون نصب داربست‌های حادثه‌خیز پیرامون هیئت‌های مذهبی، تکایا و جایگاه‌های پخش نذورات انجام می‌شود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس اضافه کرد: اکیپ‌های آتش‌نشانی به طور مستمر در نقاط حادثه‌خیز و کانون‌های تجمع عزاداران و مسیرهای منتهی به مساجد و هیئت‌های مذهبی مستقر می‌شوند و اوضاع ایمنی شهر را تحت کنترل خواهند داشت.

ذکایی با تاکید بر لزوم رعایت اصول ایمنی به‌ویژه در تکایا و اماکنی که به صورت موقت برپا می‌شود، تصریح کرد: در صورت بروز حریق یا هر حادثه دیگر، متولیان باید مراتب را از طریق سامانه ۱۲۵ به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اطلاع دهند و عزاداران را از محل حادثه دور کنند.

کد خبر 388187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.