طرح "راهبران شغلی" در نطنز اجرا می‌شود
کمیته امداد

نطنز- مدیر کمیته امداد شهرستان نطنز گفت: با اجرای طرح راهبران شغلی، افراد تحت پوشش کمیته امداد طی یک فرآیند استعدادسنجی و مشاوره شغلی وارد چرخه اشتغال می‌شوند .

مهرداد پویان  در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد : با اجرای طرح راهبران شغلی در شهرستان به دنبال اثر بخشی بیشتر تسهیلات بانکی و امدادی پرداختی و پایداری مشاغل ایجاد شده برای مددجویان هستیم .

وی افزود: درحوزه اشتغال و خودکفایی کمیته امداد، افراد تحت پوشش طی یک فرآیند استعداد سنجی و مشاوره شغلی وارد چرخه اشتغال می شوند .

مدیر کمیته امداد نطنز گفت: در سال جاری از سوی معاونت اشتغال و خودکفایی مرکز برنامه جدیدی به منظور ایجاد اشتغال پایدار در راستای توانمندسازی مددجویان تحت حمایت در قالب طرح راهبران شغلی  ارائه می‌شود.

وی افزود : از مزیت‌های این طرح، ارائه آموزش‌های شغلی، تأمین مواد اولیه لازم، حذف واسطه‌ها  و تضمین خرید محصول تولیدی مددجو توسط راهبر شغلی است و مددجو دغدغه بازاریابی و فروش محصول خود را نخواهد داشت .

پویان تصریح کرد: تاکنون در رشته‌های پرورش زالوی طبی، پرورش بوقلمون، پرورش کرم ابریشم، قالیبافی، تولید خشکبار و هدایتگران شغلی شناسایی شده و در قالب چندین طرح در شهرستان نطنز فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

کد خبر 388184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.