۱۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۹
ذوب به احترام آذری برد

تیم پیشکسوتان فوتبال ذوب آهن در دیدار دوستانه‌ای که به احترام سعید آذری برگزار شد به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید آذری، مدیر موفقی بود که پس از ۱۱ سال حضور در باشگاه ذوب آهن، هفته گذشته از سمت مدیر عاملی این باشگاه برکنار شد.

عصر امروز –دوشنبه ۱۱ شهریورماه- باشگاه سپاهان بازی دوستانه‌ای بین پیشکسوتان سپاهان و ذوب آهن برگزار کرد که با برد یک گله جوان‌های دیروز گاندوها به پایان رسید.

مسعود تابش، مدیرعامل باشگاه سپاهان در حاشیه این دیدار در جمع پیشکسوتان، اظهار کرد: سعید آذری طی ۱۱ سال حضور در باشگاه ذوب آهن خدمات شایسته‌ای به فوتبال استان و کشور کرد.

کریم قنبری، مربی و بازیکن سال‌های نه چندان دور سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص این بازی، اظهار کرد: بعد از مدت‌ها این بازی فرصتی شد تا پیشکسوتان کنار هم باشند؛ البته هر سال مسابقاتی برای پیشکسوتان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: باید دیدارهای دوستانه بیشتری همچون این بازی برگزار شود و هر چه تعداد آن‌ها بیشتر باشد می‌تواند به فوتبال ما کمک کند و موجب تقویت روحیه پیشکسوتانی که فوتبال را کنار گذاشته‌اند شود؛ البته باید اطلاع‌رسانی عمومی شود تا تماشاچیان بیشتری به ورزشگاه بیایند.

مربی اسبق تیم فوتبال سپاهان افزود: سعید آذری یکی از مدیران موفق ورزشی در ایران است و امیدوارم مجددا به صحنه فوتبال ایران بازگردد چراکه ما به چنین مدیرانی نیاز داریم.

کد خبر 388178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.