در انتظار یک طرح در شان سپاهان/ ناگهان زود دیر می‌شود

پانصد و هفتاد و دومین شماره "صدای سپاهان" به عنوان رسانه الکترونیک هواداران و یاران سپاهانی و پانزدهمین شماره "سبز سبزم" رسانه سبزدلان و هواداران باشگاه ذوب آهن  به عنوان کاری از گروه "فوتبال به وقت اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "مسیرهای جدید برای دسترسی به ورزشگاه نقش جهان" عنوان اصلی رسانه "صدای سپاهان" است که به خبر خوش ناظر شرکت فولاد مبارکه به هواداران سپاهان پرداخته است. در قسمتی از مطلب مربوط به این خبر آمده است:

 احمد آقا حسینی ناظر شرکت فولاد مبارکه در ورزشگاه نقش جهان اعلام کرد : دو مسیر دسترسی‌ دیگر علاوه بر بلوار اصلی و اختصاصی به ورزشگاه نقش جهان فراهم و آماده سازی شده 
است

وی با اعلام این خبر خوش گفت:علاوه بر بلوار اصلی و اختصاصی ورزشگاه که حجم‌ تردد در بازیهای شلوغ را بر عهده دارد، دو معبر دیگر با پارکینگ‌ مجزا آماده بهره برداری می باشند.مسیر اول، خروجی ضلع شرقی است که به دولت آباد دسترسی دارد و هوادارانی که ساکن این منطقه می باشند و یا در محلهای شمال شرقی اصفهان مانند گلستان و بلوار بعثت و اتوبان‌چمران و زینبیه سکونت دارند برای رفت و آمد راحت تر می توانند از این مسیر استفاده  کنند. امامسیر دوم‌ که خروجی واقع در ضلع جنوبی ورزشگاه(خیابان شهید رفیعی) می باشد و هوادارانی که  ساکن شرق اصفهان می باشند و یا قصد استفاده از اتوبان آقابابایی را دارند می‌توانند از این مسیر استفاده نمایند.
.بلوار اصلی نیز برای ساکنین شمال و غرب اصفهان مناسب تر است.

آقا حسینی همچنین عنوان کرد: تمامی این مسیرها آسفالت شده و آماده بهره برداری در بازی های شلوغ می باشند.

"منتظر یک طرح در شان سپاهان هستیم" دیگر عناوین این رسانه هواداری است که خبر رونمایی آل اشپورت از طرح پیراهن پسران طلایی را در هفته سوم می دهد.

"سپاهان _ فولاد ٢٣شهریور در اهواز" عنوان پایانی این رسانه الکترونیک است.


"ناگهان زود دیر می شود به خودتان بیایید" عنوان اصلی رسانه "سبز سبزم" است که به نتایج و عملکرد ذوب آهن در دوبازی گذشته این تیم از شروع لیگ پرداخته است. در قسمتی از مطلب مربوط به این تیتر آمده:

ذوبی‌ها سرانجام در یک بازی نه چندان دلچسب اولین امتیاز فصل را از شهر جم و تیم پارس جنوبی به دست آوردند تا هفته دوم با امتیاز برای آن‌ها خاتمه پیدا کند.اما نکته منفی این دیدار این است که ذوبی‌ها در این بازی نتوانستند موقعیت‌های گلزنی خاصی خلق کنند و چند فرصت گلزنی آن‌ها با شوت های بازیکنانی همچون قاسم حدادی فر از راه دور به دست آمد. ذوب‌ آهن هفته گذشته هم بازی برده برابر سایپا را با سهل انگاری فاحش باختند تا ضعف سبزپوشان به خوبی مشخص شود.
در این بین باید به غیبت ستاره‌های ذوب‌ آهن هم اشاره کنیم. دانیال اسماعیلی فر، مهدی مهدی پور و احسان پهلوان به علت حضور در پادگان نمی‌توانند ذوب‌آهن را همراهی کنند و ارسلان مطهری هم مصدوم است. بی شک با بازگشت این چهار بازیکن شکل تیمی و تاکتیکی ذوبی‌ها عوض می‌شود و آن‌ها می‌توانند با قدرت برابر تراکتور در هفته سوم بازی کنند. هر چه هست تا به اینجا ذوب‌آهن به هیچ عنوان رنگ و بوی مدعی لیگ نوزدهم را نداشته. آنها باید زود به خود بیایند و بی خیال امتیازات هفته های اول نشوند که در پایان باعث افسوس شان شود. اگر سهل انگاری کنند زود دیر می شود

" نکند دسیسه ای در راه است؟" دیگر عنوان این رسانه است که خبر اتمام سربازی سه بازیکن ذوب آهن را در تاریخ ١٩ شهریور می دهد و از آنجایی که ذوب آهن ٢٤شهریور با تراکتور بازی دارد چنانچه این سه بازیکن به خاطر مشکلات اداری نتوانند به این دیدار برسند، باید به ماجرا مشکوک شد.

"به این شایعات مضحک پایان دهید" عنوان پایانی رسانه سبزدلان اصفهانی است.

کد خبر 388154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.