فاجعه ملی‌پوشان در دفاع، تیزهوشی تونس

تیم ملی بسکتبال ایران دومین بازی خود در جام جهانی را نیز به تونس واگذار کرد، آمار این بازی نشان ار عملکرد ضعیف بازیکنان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دومین بازی تیم ملی بسکتبال ایران در چهارچوب رقابت‌های جام جهانی چین با نتیجه ۷۹ بر ۶۷ مقابل تیم ملی تونس شکست خورد تا شانس صعود از گروه و حضور در مرحله بعدی رقابت‌ها را از دست بدهد. ایران در بازی اول خود و مقابل پورتوریکو در آمار تیم برتر زمین بود، اما به شکل ناباورانه‌ای تن به شکست داد.

در این بازی اما ملی‌پوشان آمار و بازی را به تونس واگذار کردند و عملکرد ضعیفی از خود ارائه دادند. در بازی ایران و تونس بهترین بازیکن زمین "صلاح مجری" بود که با کسب ۲۲ امتیاز، ۱۵ ریباند و پنج بلاک بهترین آمار را در زمین داشت و به اصطلاح دابل دابل کرد.

حامد حدادی نیز با ۱۳ امتیاز، ۱۱ ریباند و هشت پاس گل بهترین بازیکن ایران بود. همچنین آرن گرامی‌پور با کسب ۱۸ امتیاز، امتیازآور ترین بازیکن ایران در زمین بود.

در آمار تیمی وضعیت ایران تعریفی نداشت، تنها ۲۷ درصد از پرتاب‌های سه امتیازی بازیکنان ایران به سبد رسید درحالی که این تعداد برای مراکش ۳۸ درصد بود. همچنین بازیکنان ایران در بازی ۱۶ ترن آور (از دست رفتن توپ) در مقابل ۱۱ ترن آور تونس به ثبت رساندند.

در دفاع نیز ایران بسیار ضعیف ظاهر شد و تنها دو بلاک و شش توپ ربایی داشت، در حالی که تونسی‌ها با ۹ توپ ربایی و شش بلاک عملکرد خوبی در دفاع و ضد حملات داشتند. در کل ایران ۱۶ ریباند ثبت کرد که از این حیث عملکرد بهتری نسبت به رقیب با ۳۳ ریباند داشت.

کد خبر 388146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.