تخصیص حواله لاستیک به ناوگان باری دیزلی ساماندهی شده درون شهری

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری شیراز از تخصیص حواله لاستیک به مالکان خودروهای باری دیزلی ساماندهی شده در این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، عبدالجلیل شریفی اظهار کرد: این طرح از تخصیص حواله لاستیک به مالکان خودروهای باری دیزلی ساماندهی شده به صورت سیستمی و متمرکز در سراسر شهرهای کشور و با همکاری وزارت صنعت معدن و تجارت آغاز شده است.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری شیراز اضافه کرد: تمامی خودروهای واجد شرایط که بر اساس اولویت بندی و از طریق سیستم پیام رسان متصل به سامانه سوخت پیام دریافت حواله خودرو دریافت کرده اند، می توانند به سامانه مدیریت مرکزی حمل و نقل درون شهری مراجعه و جهت درخواست حواله لاستیک اقدام کنند.

وی افزود: داشتن پروانه فعالیت و اشتغال از سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری از جمله شرایط دریافت حواله لاستیک تخصیص یافته است.

شریفی خاطرنشان کرد: مالکان و رانندگان ناوگان حمل و نقل بار درون شهری که تاکنون ساماندهی نشده‌اند می‌توانند با مراجعه به سامانه مدیریت مرکزی حمل و نقل درون شهری اقدام به ساماندهی خودرو خود و از سازمان مدیریت حمل ونقل بار پروانه فعالیت و اشتغال دریافت کنند.

کد خبر 388131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.