عملیات ساماندهی ورودی پارک امیریه سنندج اجرا شد

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: در راستای ساماندهی ورودی پارک امیریه علاوه بر احداث آبشار مصنوعی از احیای چشمه طبیعی در محدوده بالادست با پله‌گذاری، دسترسی لازم جهت ورود به پارک جنگلی آبیدر احداث شد.

به گزارش ایمنا، شرمین شریفی با بیان اینکه عملیات احداث آبشار مصنوعی در ورودی پارک امیریه به پایان رسید، اظهار کرد: در راستای حفظ و نگهداری از پارک‌های جنگلی و تفرجگاه‌ها، عملیات ساماندهی و زیباسازی پارک‌های سطح شهر به ویژه پارک امیریه در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پارک امیریه در دامنه کوه آبیدر به عنوان یکی از تفرجگاه‌های اصلی، همواره بسیاری از شهروندان، گردشگران و میهمانان است، تصریح کرد: در پارک جنگلی آبیدر چندین چشمه آب‌های زیرزمینی وجود داشت که چندین سال غیرقابل استفاده بود و امسال  با انجام عملیات لوله‌گذاری آب چشمه‌های موجود به سمت پایین دست هدایت شد.

شریفی افزود: با هدایت آب‌های زیرزمینی و چشمه‌های موجود یک آبشار مصنوعی در ورودی پارک امیریه احداث شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج  گفت: با توجه به اینکه پارک احداث شده در ورودی میدان حجاب مسدود بود و امکان دسترسی به پارک امیریه وجود نداشت با اجرای پله‌گذاری دسترسی به پارک امیریه فراهم شد.

وی خاطرنشان کرد: برای انجام عملیات عمرانی و ساماندهی ورودی پارک امیریه از مصالح طبیعی و همگن با فضای موجود استفاده شد.

کد خبر 388123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.