پیروزی قاطع تونس مقابل ایران/ خداحافظی زود هنگام آسمان خراش‌ها در جام جهانی

ایران در دومین بازی خود در جام جهانی بسکتبال امروز(دوشنبه) از ساعت ۱۳ به مصاف تونس رفت که در نهایت این بازی را به حریف آفریقایی خود واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی بسکتبال ایران امروز - ۱۱ شهریور - در دومین بازی خود در جام جهانی ۲۰۱۹ بسکتبال چین به مصاف تونس رفت.

کوارتر اول (تونس ۲۹-ایران ۱۹): ایران در این کوارتر از همان ابتدا از حریف خود عقب بوده و علیرغم به تساوی کشیدن بازی باز هم توانایی مقابله با قدرت تونس را نداشت و با گذشت نزدیک به ۷ دقیقه از آغاز بازی، اختلافی ۹ امتیازی با این تیم آفریقایی داشت. توپ ربایی های خوب بازیکنان تونس و البته درخشش ستاره حاضر در NBA این تیم، صلاح مجری، اجازه قدرت نمایی به بازیکنان ایران نمی داد و اکثر شوت های بازیکنان ایران نیز به درون سبد راه پیدا نمی کرد. ایران در اواخر این کوارتر اختلافی ۱۰ امتیازی با حریف داشت و با نتیجه ۲۹ بر ۱۹ باخت.

کوارتر دوم (تونس ۴۴-ایران ۳۵): ایران بازی بهتری در ابتدای این کوارتر ارائه داد و در تلاش بود که اختلاف را کمتر کند که کمی هم در این امر موفق بود. تونس اما در مقطعی به بازی برگشت اما ضربه سه امتیازی یخچالی، شرایط ایران را بهتر کرد. عملکرد بد ایران در ریباندها، باعث می شد که ایران نتواند اختلاف را جبران کند و توپ ها اکثرا به بازیکنان تونس می رسید. اختلاف در اواخر نیمه اول به ۶ رسیده بود. ایران در پایان این کوارتر، یک امتیاز اختلاف را جبران کرده و با حساب ۴۴ بر ۳۵ به رختکن رفت.

کوارتر سوم ( تونس ۵۸- ایران ۴۳): روند بازی در آغاز نیمه دوم، فرقی با گذشته نداشت و اختلاف امتیاز در همان ۹ امتیاز باقی مانده بود. تونس به ناگاه همه چیز را در دست گرفت و اختلاف را با ایران زیاد کرد، این تیم در اواسط کوارتر سوم، با حساب ۵۵ بر ۳۹ پیش افتاده است. عملکرد بد ایران هنوز ادامه داد و نتیجه هنوز هم به سود تونس است و این تیم هنوز هم بر اختلاف امتیاز می افزاید.

کوارتر چهارم (تونس ۷۹- ایران ۶۷): شروع خوبی از ایران در کوارتر چهارم شکل گرفته و اختلاف امتیاز کم شده است. اختلاف امتیاز در اواسط این کوارتر نیز در همان ۹ امتیاز باقی مانده بود اما ایران عملکرد بهتری را نسبت به سایر کوارتر ها داشت. ایران تا ۵ امتیاز نیز اختلاف را کم کرد اما در حال حاضر، فعلا اختلافی ۹ امتیازی در بازی در جریان است. ایران با اختلاف ۱۱ امتیازی و با نتیجه ۷۹ بر ۶۷، در این دیدار شکست خورد.

گفتنی است که دیدار بعدی تیم ملی بسکتبال ایران، روز چهارشنبه - ۱۳ شهریور - با تیم ملی اسپانیا خواهد بود.

کد خبر 388114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.