۱۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵
برگزاری "بازآرت" در سیتی سنتر

"بازآرت" فعالیت هنری است که برای اولین بار شش سال پیش در اصفهان به راه افتاد و با برپایی غرفه‌های فروش در نقاط مختلف شهر این فرصت را به هنرمندان جوان اصفهانی داد تا محصولات هنری خود را به فروش برسانند. جدیترین بازآرت اصفهان چهارشنبه ۱۳ شهریورماه در طبقه اول سیتی سنتر برپا خواهد شد.

الناز رجبی، مسئول برگزاری "بازآرت" در گفتگو با خبرنگار ایمنا درباره این رویداد هنری اظهار کرد: در بازآرت حدود ۱۲۰ غرفه شامل محصولات دکوری، چرمی، پوشاک، صنایع دستی و زیور آلات وجود دارد که تمام این محصولات به دست هنرمندان تولید شده و عرصه آن نیز بر عهده خود آن‌ها است.

وی ادامه داد: حدود شش سال از فعالیت بازآرت می‌گذرد و هدف آن بستری برای ارائه محصولات دست ساز هنری هنرمندان جوان شهر اصفهان است، که باعث کارآفرینی و رونق کسب و کار بین این جوانان می‌شود. هنرمندان در خانه محصولات هنری را با متریال مختلف درست می‌کنند ولی محلی برای عرضه ندارند، غرفه‌های بازآرت این امکان را به هنرمندان جوان می‌دهد تا محصولات خود را به فروش برسانند.

رجبی گفت: مخاطبان زمانی که به بازآرت می‌آیند با ۱۲۰ غرفه از محصولات مختلف هنری مواجه می‌شوند و همزمان با هنرمند نیز ارتباط می‌گیرند. حتی برخی از هنرمندها کار خود را همزمان تولید و به فروش می‌رسانند. این بازار عرضه و تقاضا کالا کاملا ایرانی است و باعث می‌شود که هنرمندان جوان کسب و کار خود را داشته باشند.

وی با اشاره به آخرین بازآرت گفت: سیتی سنتر محل مناسب برای برپایی غرفه‌ها است چرا که رفت و آمد بالایی دارد و فضای خوبی را برای فروش محیا می‌کند. پس از هر بازآرت غرفه‌داران بسیار راضی بودند و توانستند فروش خوبی داشته باشند. با توجه به تبلیغات گسترده‌ای که در فضای مجازی و دیگر محیط‌ها انجام می‌گیرد استقبال بسیار خوبی از بازآرت می‌شود.

کد خبر 388100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.