انتشار اسناد بدهی‌های قالیباف/تخصیص حواله لاستیک به ناوگان درون‌شهری

در بسته خبری امروز از افزایش ۲ هزار دستگاه اتوبوس برای شهر مشهد تا فرسودگی ۱۹۰ هزار تاکسی تا پایان سال و ایجاد خطوط BRT در گرگان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم.

انتشار اسناد بدهی‌های قالیباف

قدرت‌الله گودرزی، معاون مالی اقتصادی وقت شهرداری رقم بدهی ها را ۱۶ هزار میلیارد تومان عنوان و تأکید کرد که ۴۴ هزار و ۶۰۹ میلیارد تومان هم منابع قابل مصرف برای مدیریت جدید بر جا گذاشته‌ایم.

کارگران شهرداری اردستان ۳ ماه مزد طلبکارند

داوود احمدی،  سرپرست شهرداری اردستان با تایید معوقات مزدی کارگران شهرداری این شهر، کمبود منابع مالی را دلیل به تاخیر افتادن مطالبات مزدی کارگران شهرداری عنوان کرد.

تمام بدهی ۶۹ هزار میلیاردی شهرداری مربوط به دوره پیشین است

محمود میرلوحی، رئیس کمیته اقتصادی و تنظیم مقررات شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه هیچ بخشی از بدهی ۶۹ هزار میلیاردی شهرداری تهران متعلق به دوره جدید مدیریت شهری نیست، گفت: آقای حناچی گزارش این بدهی ها را برای رییس جمهور فرستاده است.

شهربازی خرم آباد رسماً تحویل شهرداری شد

رضا بردبار، سرپرست شهرداری خرم‌آباد در سخنانی از قطعی شدن قرارداد عودت شهربازی خبر داد و اظهار کرد: بالاخره پس از کش و قوس فراوان توانستیم با همکاری صمیمانه علی زنجی بیرانوند و حمایت همه جانبه اعضای شورای شهر مسئله شهربازی را رفع کنیم.

افزایش ۲ هزار دستگاه اتوبوس برای شهر مشهد

رضا خواجه نائینی، معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد از موافقت با خرید دو هزار دستگاه اتوبوس برای شهر مشهد خبر داد.

فرسودگی ۱۹۰ هزار تاکسی تا پایان سال

حسین رجب‌صلاحی، رجب صلاحی از فرسوده شدن ۱۹۰ هزار تاکسی و ۱۵ هزار اتوبوس در کشور تا پایان امسال خبر داد.

تخصیص حواله لاستیک به ناوگان باری دیزلی ساماندهی شده درون‌شهری

عبدالجلیل شریفی، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری شیراز از تخصیص حواله لاستیک به مالکان خودروهای باری دیزلی ساماندهی شده در این شهر خبر داد.

انجام مطالعات ایجاد خطوط BRT در گرگان

محمد کریمی‌نژاد، مدیر ترافیک شهرداری گرگان اظهار کرد: کاهش ترافیک شهری و استفاده بیشتر شهروندان از وسایل حمل و نقل عمومی جزو سیاست‌های اصلی مدیریت ترافیک این شهرداری است.

کسری بودجه شهرداری تهران در ثلث اول ۹۸

روز گذشته کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر گزارش حساب‌های درآمد و هزینه چهارماه نخست سال جاری شهرداری تهران را در صحن علنی شورا قرائت کرد؛ بر این اساس، شهرداری در چهار ماه نخست امسال توانسته معادل ۹۱ درصد از بودجه مصوب را محقق کند و ۵۴۸ میلیارد تومان نیز کسری بودجه دارد.

بوستان سلامت ارومیه آماده بهره برداری شد

علی شایگان، رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه گفت: فاز نخست بوستان سلامت ارومیه در امتداد بوستان «گوللرباغی» این شهر آماده بهره برداری شده است.

کد خبر 388095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.