نصب ۲۰ المان ویژه ماه محرم در ارومیه

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه گفت: با فرا رسیدن ماه محرم بیش از ۲۰ المان با طرح‌های مختلف و همچنین سازه‌های مناسبتی در شهر ارومیه نصب شده است.

به گزارش ایمنا، علی شایگان با اشاره به المان‌های نصب شده ویژه ماه محرم در شهر ارومیه، اظهار کرد: با فرا رسیدن ماه محرم، بیش از ۲۰ المان مناسبتی ویژه ماه محرم در سطح شهر ارومیه نصب شده است.

وی افزود: المان‌های ویژه ماه محرم با عنوان یاحسین(ع)، علمدار کربلا، پلاک‌های یاحسین، المان خیمه‌های دشت کربلا، ظهر عاشورا، شمع، تقویم و سایر المان‌های دیگر در مناطق مختلف شهر ارومیه نصب شده است.

شایگان ادامه داد: نزدیک به ۷۰ سازه‌ و بیلبورد تبلیغاتی در سطح شهر ارومیه نصب شده و همچنین در پل‌های عابر پیاده نیز به طول ۴۰۰ متر مربع بنر با موضوع ماه محرم اجرا شده است.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه با بیان اینکه در تلویزیون‌های نصب شده در سطح شهر ارومیه نیز کلیپ‌های ویژه ماه محرم پخش می‌شود. تصریح کرد: در کل میادین اصلی سطح شهر ارومیه کتیبه و ریسه‌های ویژه ماه محرم نصب شده، همچنین در خیابان امینی نیز ۳۰ عدد سازه به همراه ریسه‌های ماه محرم به صورت ویژه نصب می‌شود.

وی گفت: ۵۸ کتیبه، ریسه و پروژکتور در مساجد شهر ارومیه توزیع و شهر برای برپایی مراسم‌های سوگواری حضرت امام حسین (ع) آماده شده است.

کد خبر 388083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.