مشکل تردد ایستگاه زندیه رفع شد

رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز گفت: از شنبه ۹ شهریور دروازه‌های جدید در دو ایستگاه و آسانسور در سه ایستگاه پرتردد مترو شیراز افتتاح و بهره‌برداری شد.

به گزارش ایمنا، محمدحسن مرادی اظهار کرد: با هدف ارتقاء رفاه و بهبود خدمات‌رسانی در حوزه حمل و نقل همگانی، دروازه جنوب غربی و شمال شرقی ایستگاه شهید دستغیب و دروازه شمال شرقی ایستگاه فضیلت افتتاح شد.

وی ادامه داد: دروازه جنوب غربی ایستگاه شهید دستغیب با گالری ورودی به طول ۸۵ متر و با هزینه‌ای معادل ۵۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آماده بهره‌برداری شد و با هدف خدمت‌رسانی بهتر به افراد دارای محدودیت جسمی و حرکتی، به آسانسور نیز مجهز است.

رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز گفت: دروازه شمال شرقی ایستگاه شهید دستغیب نیز با هزینه‌ای معادل سه میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال آماده بهره‌برداری شد تا هم اهالی منطقه و هم استفاده‌کنندگان از خدمات فرودگاهی با سهولت بیشتری به مترو دسترسی داشته باشند.

مرادی تصریح کرد: دروازه شمال شرقی ایستگاه فضیلت به ۷۲ متر طول گالری ورودی و با هزینه‌ تقریبی ۴۳ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید تا استفاده از مترو برای کارکنان کارخانه زیمنس و همچنین ساکنان این منطقه تسهیل شود.

رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز با اشاره به بهره‌برداری از آسانسورهای دروازه‌های شمالی و جنوبی ایستگاه زندیه، به عنوان یکی از پرترددترین ایستگاه‌های مترو در شیراز، گفت: محدودیت تردد خودرویی در مسیر بلوار فرصت شیرازی که به دلیل اجرای عملیات عمرانی ایستگاه مترو در این نقطه به کندی انجام می‌شد، با جمع شدن کارگاه عمرانی، به شکل کامل برطرف شده است.

کد خبر 388068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.