طرح مبادله کاغذ باطله با نوشت‌افزار در تبریز

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز گفت: در آستانه بازگشایی مدارس، طرح تعویض کتاب کهنه و کاغذ باطله با لوازم‌التحریر را با مشارکت بخش خصوصی در سطح شهر تبریز اجرا می‌کند.

به گزارش ایمنا، ابراهیم محمدی اظهار کرد:: سازمان طرح مبادله کتاب کهنه و کاغذ باطله با لوازم التحریر و نوشت‌افزار را در راستای منشور مدیریتی و شهروندی شهرداری تبریز با مشارکت بخش خصوصی در سطح شهر راه‌اندازی کرده است.

وی افزود: جهت تامین لوازم‌التحریر و نوشت‌افزار مورد نیاز دانش‌آموزان، سازمان با اجرای طرح‌های شهروندمحوری و کمک به اقشار آسیب‌پذیر برای نخستین‌بار در کشور این طرح را در شهر تبریز اجرا می‌کند.

محمدی با بیان اینکه یکی از اهداف بلندمدت سازمان، توجه به مسائل محیط زیستی و توسعه فرهنگ شهرنشینی است، گفت: پیش‌بینی می‌شود با اجرای این طرح در شهر تبریز علاوه بر تامین لوازم‌التحریر مورد نیاز دانش‌آموزان، در بحث آموزش شهروندی نیز گام‌های موثری برداشته شود.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز تصریح کرد: تمامی لوازم‌التحریر و نوشت‌افزار در این غرفه زیر قیمت بازار و با کیفت عالی عرضه می‌شود.

کد خبر 388059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.