از چراغ خاموش تا یکشنبه سیاه

بعد از اعلام شدن برنامه هفته اول و دوم لیگ برتر اعتراض‌ها به برگزاری دربی در یک روز غیر تعطیل آغاز شد که باید دید سازمان لیگ چه توجیهی برای این برنامه ریزی دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "نگهداری آقای گل" یکی از عناوین امروز روزنامه هدف است که اشاره به مذاکره انصاری فرد و علیپور و ماندن او در پرسپولیس دارد و "تصمیمی می‌گیرم که به سود پرسپولیس باشد" عنوان روزنامه خبر ورزشی به نقل از علیپور است که بعید است از پرسپولیس جدا شود.

"رحمان رضایی نه! فقط دستیار استقلالی" عنوان اصلی روزنامه گل است که به حواشی چند روز اخیر باشگاه استقلال برای گرفتن مترجم اشاره دارد. جایی که هنوز تکلیف مرد دست راست استرا مشخص نشده و اگر همین وضعیت ادامه پیدا کند و باشگاه استقلال نیز به پیشنهادهایی همچون رحمان رضایی که از طرف استراماچونی پیشنهاد شده است، نه بگوید احتمال عصبانیت و حتی رفتن مرد ایتالیایی وجود دارد.

"چراغ خاموش" عنوان اصلی روزنامه هدف است که گذری بر برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ زده است جایی که برگزاری دربی ۹۰ در یک روز وسط هفته تعجب فوتبالی‌ها را در پی داشت و روزنامه پیروزی با تیتر"برنامه ریزی اروپایی برای دربی" طعنه سختی به سازمان لیگ زده است البته که این روزنامه با عنوان "یکشنبه سیاه در انتظار استقلال" از کری خواندن خود غافل نماند.

بسکتبال ایران در جام جهانی امروز باید به مصاف تونس برود جایی که به قول روزنامه ایران ورزشی بسکتبال ایران "محکوم به برد" است و باید دید آیا می‌توان به آسمان خراش‌های ایران برای ادامه جام جهانی امیدوار بود یا خیر.
روزنامه‌های ورزشی صبح امروز به شرح زیر است:

کد خبر 388058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.