بهره‌برداری از مسیر دوچرخه‌سواری و پیاده‌راه بزرگراه شمالی کرمان

شهردار منطقه یک شهر کرمان، از اتمام عملیات ساخت پیاده راه و مسیر دوچرخه سواری بزرگراه شمالی تا پایان شهریورماه امسال خبر داد.

به گزارش ایمنا، رضا خیاط‌زاده با بیان اینکه از فروردین‌ تا تیرماه امسال، ۱۷۹۱ مترمربع کف‌سازی و ۲۱۳۸ متر جدول‌گذاری در منطقه یک انجام شده است، اظهار کرد: بزرگراه شمالی- حدفاصل بلوار شهید عباس‌پور (پارادیس) تا بلوار مهدیه در حال پیاده‌روسازی است تا به مسیر پیاده‌راه و دوچرخه‌سواری تبدیل شود.

وی افزود: این مسیر که ۱۰ هزار مترمربع مساحت دارد، تا شهریورماه امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار منطقه یک، از ساخت پارک بلدالامین در ضلع شمالی پل شهید بهشتی، به متراژ ۱۰ هزار متر مربع خبر داد و گفت: عملیات احداث بوستان دیگری در خیابان امام سجاد (شهرک قمر بنی‌هاشم) به متراژ ۳۰۰۰ مترمربع نیز به زودی آغاز خواهد شد.

خیاط‌زاده یکی از مشکلات اصلی بوستان‌های موجود در این منطقه را روشنایی این بوستان‌ها دانست و گفت: سال گذشته روشنایی بوستان‌های دانشجو و نماز اصلاح و تکمیل شد؛ امسال نیز  اصلاحِ روشنایی پارک فیروزآباد که تقریباً خاموش بود، در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در این راستا و جهت تامین روشنایی بوستان فیروزآباد، فنداسیون‌های پایه چراغ برق نصب شده است و به زودی روشنایی آن اجرا می شود.

خیاط‌ زاده افزود: روشنایی پارک‌های شورا، مشاهیر و شهید، ابتدای تابستان امسال اصلاح شد؛ ضمن این‌که وسایل مربوط به روشنایی پارک قدس هم خریداری شده و به‌زودی روشنایی این پارک اصلاح می‌شود.

کد خبر 388057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.