این گوشی‌ها بیشترین زمان شارژدهی را دارد

گوشی‌هایی مانند آیفون XR، گلکسی نوت ۱۰ پلاس، موتورولا موتو G۷ پاور و سامسونگ گلکسی S۱۰ پلاس، بیشترین مقدار شارژدهی را دارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، یکی از مشخصات تلفن‌های همراه که همیشه مورد توجه کاربران قرار می‌گیرد، عمر طولانی باتری گوشی است. معمولا باتری تلفن همراه در صورت استفاده در حد متوسط، به مدت یک روز شارژدهی دارد، اما اگر بیش از حد از آن استفاده کنید، به شارژ بیشتری نیاز خواهید داشت. موضوع قابل توجه اینکه معمولا باتری‌ها با گذر زمان، توان خود را از دست داده و زمان شارژدهی آن‌ها در مقایسه با روزهای اول کاهش پیدا می‌کند. در ادامه به بررسی بعضی از  تلفن‌های همراه سال ۲۰۱۹ با بیشترین زمان شارژدهی می‌پردازیم:

آیفون XR

زمان شارژدهی باتری گوشی آیفون XR  حدود ۱۹ ساعت و ۵۳ دقیقه است. باتری این گوشی دارای ظرفیت دو هزار و ۹۴۲ میلی آمپر و از نوع لیتیوم یونی است. این گوشی هوشمند دارای ویژگی‌های مطلوبی مانند صفحه نمایش بزرگ با کیفیت تصویر بالا، عملکرد صحیح، دوربین با کیفیت، شارژ بی‌سیم و همچنین قابلیت تشخیص چهره است. آیفون XR  می‌تواند به مدت ۳۰ دقیقه در عمق یک متری آب از خود مقاومت نشان دهد.

گلکسی نوت ۱۰ پلاس

گوشی گلکسی نوت ۱۰ پلاس دارای صفحه نمایش ۶.۸ اینچی است . زمان شارژدهی باتری این گوشی ۲۱ ساعت بوده و ظرفیت آن نیز چهار هزار و ۳۰۰ میلی آمپر است. گلکسی نوت ۱۰ پلاس، یک شارژر فوق سریع ۴۵ واتی دارد که گوشی را به مدت ۳۰ دقیقه کامل شارژ می‌کند. یکی از ویژگی‌های مثبت گوشی جدید دوربین‌های آن است؛ این گوشی هوشمند علاوه بر یک دوربین TOF (زمان پرواز )، دارای دوربین سه گانه نیز می‌باشد. دوربین TOF برای خلق تصاویر بهتر از تکنیک تصویربرداری دامنه‌ای استفاده می‌کند، به گونه‌ای که پرتو شدیدی از نور را در نظر می‌گیرد، سپس زمانی که طول می‌کشد تا این پرتو به سنسور برگردد را اندازه‌گیری کرده و نرم‌افزار این زمان را با سرعت نور  مقایسه می‌کند. 

موتورولا موتو G۷ پاور

باتری پنج هزار میلی آمپری گوشی موتورولا موتو G۷ پاور به مدت ۲۳ ساعت و ۱۰ دقیقه شارژدهی دارد. به نظر می‌رسد که این گوشی در مقایسه با گوشی‌های مشابه خود دارای باتری با بیشترین مقدار شارژدهی باشد. با وجود اینکه موتورولا موتو G۷ پاور دوربین پشتی دو گانه ندارد، از نظر طول عمر باتری بسیار موفق بوده است.

سامسونگ گلکسی S۱۰  پلاس

مدت زمان شارژدهی باتری گوشی سامسونگ گلکسی S۱۰  پلاس ۲۱ ساعت است. صفحه نمایش این گوشی ۶.۴ اینچ بوده و با استفاده از آن می‌توان وسایل دیگر را به صورت بی‌سیم شارژ کرد. گوشی جدید دارای صفحه نمایش AMOLED  است. اگر این تلفن همرا برای شما بسیار بزرگ یا گران است، می‌توانید گوشی S۱۰ را خریداری کنید که زمان شارژدهی باتری آن ۱۸ ساعت است.

کد خبر 388042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.