برگزاری نمایشگاه‌ها موجب رشد اقتصاد باز می‌شود

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان گفت: برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی با ایجاد پایگاه‌هایی برای تبادل اطلاعات، موجب حرکت به سوی اقتصاد باز و رشد صادرات می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی یارمحمدیان در آیین گشایش  " یازدهمین نمایشگاه بین المللی متالوژی، فولاد، ریخته‌گری ماشین آلات و صنایع وابسته" اظهار کرد: برگزاری یازدهمین نمایشگاه فولاد با وجود تحریم‌های اقتصادی نشان‌دهنده این است که عزم ما برای توسعه اقصادی جدی است. 

وی افزود: گرچه برگزاری نمایشگاه در شرایط تحریم سخت است، اما با همکاری فعالان این حوزه، امسال این نمایشگاه نسبت به سال قبل کیفیت بیشتری دارد و حضور بیش از ۱۲۰ شرکت فعال در صنعت فولاد متالوژی و ریخته گری، بزرگترین تولید کننده و نخستین تولید کننده فولاد خاورمیانه و شرکت‌های فولاد از سایر شهرها و کشورها از  ویژگی‌های مثبت این نمایشگاه است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان گفت: نمایشگاه پایگاه بسیار مهم و بزرگی برای تبادل اطلاعات و حرکت به سوی اقتصاد باز و رشد صادرات است. 

یارمحمدیان با اشاره به آماده سازی پروژه نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان افزود: امیدواریم نمایشگاه آینده فولاد در این پروژه برگزار شود، بیش از ۵۰ درصد پروژه نمایشگاه اصفهان در یک سال و نیم گذشته پیشرفت داشته است به همت شرکت نمایشگاه‌های بین المللی و همکاری شهرداری اصفهان پیشرفت داشته است که امیدواریم در کمتر از یکسال آینده بتوانیم آن را به بهره برداری برسانیم. 

کد خبر 388031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.