دستگیری ۴ کارمند شهرداری رودهن/اعتراض شهرداری‌ها به توزیع قیر رایگان

در بسته خبری امروز از تشکیل کمیته نظارت و ارزیابی هیئت‌های عزاداری در شهر اصفهان تا گلایه رئیس پلیس‌راه کشور از شهرداری‌ها و ارتقاء درجه ۱۶ شهرداری را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم.

تشکیل کمیته نظارت و ارزیابی هیئت های عزاداری در شهر اصفهان

غلامرضا ساکتی، رئیس اداره خدمات شهری معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: همچنین برای بازدید از ایستگاه های صلواتی و خیمه های عزاداری کمیته ای تحت عنوان ارزیابی و نظارت تشکیل شده است.

گلایه رئیس پلیس راه کشور از شهرداری‌ها و سازمان راهداری کشور

سیدتیمور حسینی، فرمانده پلیس راه کشور گفت: وضعیت خوبی در تجهیزات هوشمند نداریم.

عرضه گوشت وارداتی در فروشگاه‌های شهرداری مشهد

پنج تن گوشت گرم گوساله با قیمت پایین‌تر از نرخ بازار در فروشگاه‌های شهرداری مشهد به شهروندان عرضه می شود.

دومین باغ گل‌های کرج در کاخ مروارید راه‌اندازی می‌شود

علی کمالی‌زاده، شهردار کرج گفت: ۲۵ هکتار از عرصه کاخ مروارید به شهرداری کرج واگذار شده که اقدامات اولیه برای احیای این فضا در حال انجام است.

دستگیری ۴ کارمند شهرداری رودهن

حجت‌الاسلام علیرضا تقیان، رئیس حوزه قضایی بخش رودهن شهرستان دماوند در استان تهران از دستگیری چهار نفر از پرسنل شهرداری رودهن به جرم دریافت رشوه و جعل اسناد خبر داد. 

رشد ۷۳۰ درصدی بازپرداخت بدهی‌های شهرداری در چهار ماه نخست سال جاری

حسن رسولی، خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران از رشد ۷۳۰ درصدی بازپرداخت بدهی ها شهرداری تهران در چهار ماه نخست سال جاری خبر داد.

پای شهرداری به بازار مسکن باز شد 

عبدالرضا گلپایگانی، معاون شهردار تهران: با توجه به شرایط کنونی بازار ساخت و ساز در تهران، این بازار نیاز به یارانه ندارد و کاملا اقتصادی و سودآور است.

بروز مشکل در اختصاص قیر رایگان صدای شهرداری‌ها را درآورده است

سیدمحسن علوی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بروز مشکل در اختصاص قیر رایگان به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها سبب اعتراضات بسیاری حتی در تریبون های نماز جمعه شده است، از سازمان برنامه و بودجه در خواست می کنم نسبت به رفع مشکل اقدام عاجل به عمل آورد.

ایجاد کانکس تفکیک زباله ویژه محرم در کاشان

رضا خالدی، معاون خدمات شهری شهرداری کاشان از استقرار کانکس ویژه تفکیک زباله در نزدیک مساجد و تکایای این شهر در ایام محرم خبر داد.

۱۶ شهرداری ارتقاء درجه گرفتند

حسیم رجب‌صلاحی، معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، از ارتقای درجه ۱۶ شهرداری و ابلاغ درجه های جدید از سوی وزیر کشور به استانداری های ذیربط پس از بررسی مدارک و مستندات مربوط به درجه بندی در کارگروه ساماندهی درجه‌بندی شهرداری‌ها در این سازمان خبر داد.

کد خبر 388022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.