ایجاد کانکس تفکیک زباله ویژه محرم در کاشان

معاون خدمات شهری شهرداری کاشان از استقرار کانکس ویژه تفکیک زباله در نزدیک مساجد و تکایای این شهر در ایام محرم خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، رضا خالدی در جمع خبرنگاران با اشاره به تمهیدات و برنامه‌ریزی شهرداری کاشان در ایام سوگواری محرم، اظهار کرد: در ماه محرم حجم زباله‌ها بیشتر، اما وزن آن به مراتب کمتر می‌شود در شهر مذهبی کاشان به شیوه‌ایی عمل کنیم تا مظاهر ایمان مانند پاکیزگی و نظافت نیز رعایت شود.
وی با بیان اینکه برای خدمات‌رسانی بهتر در ماه محرم نسبت به تقویت و تجهیز امکانات موتوری تنظیف معابر اقدامات شده است، عنوان کرد: دو دستگاه خودرو جدید در اختیار این واحد قرار  گرفته است.
معاون خدمات شهری شهرداری کاشان تصریح کرد: با استقرار کانکس‌های  تفکیک زباله در اطراف مساجد و تکایا، تقسیم مناطق و اختصاص ۵۳۳ نیروی خدمات شهری تلاش شده تا رفت و روب و جمع‌آوری زباله و پسماند به بهترین نحو انجام شود.
خالدی با اشاره به محدودیت‌های در خدمت‌رسانی به بعضی نقاط مانند بازار در ایام محرم، خاطرنشان کرد: در این مواقع مجبوریم بدون پرداخت شب‌کاری به پرسنل خدمات لازم را ارایه کنیم.
وی تآکید کرد: مساعدت شهروندان در حفظ پاکیزگی شهر با اجتناب از ریختن ظروف یک‌بار مصرف در اماکن عمومی، تآثیر بسزایی در خدمات‌رسانی به همه مناطق شهر دارد.
معاون خدمات شهری شهرداری کاشان ادامه داد: شهروندان در برپایی ایستگاه‌های صلواتی و خیمه‌های عزاداری اصول ایمنی را رعایت و برای اخذ مجوزهای لازم از شهرداری اقدام کنند.
کد خبر 388010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.