اضافه شدن رشته خدمات ایمنی برای بانوان از امسال

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: در حال حاضر در تبریز اتش‌نشان بانوان نداریم اما از امسال این رشته برای خانم‌ها در تبریز راه‌اندازی می‌شود.

اکبر دشتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری نمایشگاه ایمنی و تجهیزات آتش‌نشانی، اظهار کرد: این نمایشگاه ششم و هفتم شهریورماه با حضور شرکت‌های داخلی در هتل پارس برای نخستین‌بار در تبریز برگزار شد.

وی با اشاره به هدف از برگزاری این نمایشگاه، ادامه داد: معرفی فناوری‌های نوین، پیشرفته و تخصصی، معرفی تجهیزات شرکت‌های توانمند در حوزه حفاظت و ایمنی، ارائه آخرین دستاوردهای علمی، معرفی توانمندی‌های داخلی، ارتقای سطح کمی و کیفی تولیدات و ترویج فرهنگ خود ایمنی از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه بود.

دشتی در خصوص امکانات سازمان آتش‌نشانی تبریز، گفت: تجهیزاتی که در این نمایشگاه در معرض عموم قرار گرفت از پیشرفته‌ترین امکانات و تجهیزات در حوزه ایمنی بود که با توجه به ساختار و بافت شهر تبریز سازمان آتش‌نشانی به برخی از آن‌ها نیاز دارد و برای تهیه آن‌ها با شرکت‌های سازننده تعاملاتی صورت گرفت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز با اشاره به تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی در سطح شهر تبریز، تصریح کرد: در حال حاضر ۲۱ ایستگاه آتش‌نشانی در شهر تبریز فعال است و یک ایستگاه دیگر نیز هفتم مهرماه به مناسبت روز آتش‌نشانی و ایمنی افتتاح خواهد شد.

وی در پاسخ به اینکه آیا در شهر تبریز آتش‌نشان خانم هم فعالیت دارد یا خیر، اظهار کرد: تمامی ماموران آتش‌نشانی تبریز آقا هستند و در حال حاضر آتش‌نشان خانم نداریم اما از امسال قرار است در مرکز آموزش علمی کاربردی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز در رشته آتش‌نشانی و خدمات ایمنی دانشجوی خانم نیز پذیرفته شود.

کد خبر 387991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.